Mijn hond losgeslagen in Kennel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn hond losgeslagen in Kennel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:06

Een hond mag wel waarschuwen, het is een dier en reageert volgens zijn instincten, een hond die niet waarschuwt is pas echt gevaarlijk. Te onderdanige honden die niet meer volgens zijn eigen instincten kan reageren kan zo nerveus en gefrustreerd zijn, die kunnen ineens een keer uit de hoek komen en dan is het schrikken....au...

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:11

russel schreef:
Een hond mag wel waarschuwen, het is een dier en reageert volgens zijn instincten, een hond die niet waarschuwt is pas echt gevaarlijk. Te onderdanige honden die niet meer volgens zijn eigen instincten kan reageren kan zo nerveus en gefrustreerd zijn, die kunnen ineens een keer uit de hoek komen en dan is het schrikken....au...

Ben ik helemaal met je eens Lachen

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:42

Onze vorige hond was ook niet een allemands vriend.. Ik zat altijd achter hem aan als klein kind en hij liep eerst bij mij weg.. Dan begon ik hem te achtervolgen want ik wou hem aaien.. Dan begon hij te grommen, en dit een paar keer als ik niet ophield.. Op het laatst pakte hij mij wel (heel zachtjes) bij mijn arm.. Puur voor de schrik.. Maar hij zou mij nooit pijn hebben gedaan, wat dan ook!!
Zo slecht vind ik het dus niet als een hond gromt, zolang hij de grenzen maar kent.. Lachen