kjoetie schreef:het JR bevrijdingsfront
Woehoe! Ik hoor bij een groepje, ik hoor bij een groepje!
Wat een bullshit! Haha.
Te triest om nog op te reageren eigenlijk
Wie de schoen past...
kjoetie schreef:En dat gedoe over die stamboom vind ik echt onzin, sorry. Het is allang bekend dat de gemiddelde kruising veel sterker is dan een rashond,
Ik zag graag een bewijs van een wetenschappelijk onderzoek bij deze uitspraak. Er wordt zo vaak met deze opmerking gesmeten, maar een wetenschappelijk onderzoek/bewijs heb ik er nog nooit van gezien.
Kom ik nog op terug want het is genetisch gezien logisch dat dat zo is maar ik weet zelf niet genoeg van genetica om er een verhaal van te maken
Ik ben het wel eens met de rest van je opmerking, dat het een dosis geluk is.
kjoetie schreef:Daarbij vind ik het echt op het belachelijke af dat mensen hier gaan zitten mierenn**ken over een topictitel, hahaha waar mensen zich druk over kunnen maken. Als het lijkt op een JR, is dat het makkelijkste om zo'n hondje te omschrijven.
Ach, de titel is toch al zolang, dan past dat woordje 'kruising' ook nog wel.
Ehm, als ik het zo bekijk past dat niet
en daarbij, het lijkt op een JR dus weten mensen iig waar ze naar gaan kijken
Dat er een stelletje mensen zijn die zich daar zo druk om maken, daar kan ts niks aan doen
kjoetie schreef:Zolang je ze niet verkoopt als JR rashond maakt dat toch niet uit? Het zou mij iig een worst wezen, als ik niet zelf wil fokken dan koop ik een hondje zonder papier (gecheckt door de da op gezondheid). Dat je je druk maakt om je ras is logisch, maar het is fokken, geen eugenetica

Ik ben dol op andalusiërs, zou ik me dan druk moeten maken om iedere cruzado die rondwandelt? zijn er echt niet minder paard/hond door hoor

Ik vind ze ook zeker niet minder paard/hond, al wil ik die vergelijking hier eigenlijk niet trekken, omdat het gewoon totaal andere dieren zijn, met een ander doel. Maarrr... voor zo'n pupje zitten er weer heel veel in het asiel. Hele leuke hondjes.