Als je daar op wilt plaatsen dan moet je even de naam van je plaatselijke regiozender googlen en je woonplaats (weet niet waar je woont, dacht Rotterdam? ) of even een mailtje sturen naar de plaatselijke regiozender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
katiavl schreef:Maar de hond zat toch al bij mensen?
Cayenne schreef:De meeste regiozenders op TV hebben vaak een Kabelkrant die steeds te zien is op de regiozenders. Mensen kijken daar vaak op en je kunt er advertenties op plaatsen die iedereen in de regio dan een paar keer per dag voorbij ziet komen.
Als je daar op wilt plaatsen dan moet je even de naam van je plaatselijke regiozender googlen en je woonplaats (weet niet waar je woont, dacht Rotterdam? ) of even een mailtje sturen naar de plaatselijke regiozender
Cayenne schreef:Er staat op Amivedi ook een Maltezer vanaf 1 september. Wat ouder met een slecht gebit. Gevonden omgeving Barendrecht.
Cayenne schreef:Er staat op Amivedi ook een Maltezer vanaf 1 september. Wat ouder met een slecht gebit. Gevonden omgeving Barendrecht.
mariekie schreef:ik ga ff zoeken voor je moment
Cayenne schreef:426136 1 september 2007 Hond teef MALTEZER LEEUWTJE, WIT, wat oudere hond, slecht gebit 2993TJ
Noordersingel
Barendrecht Barendrecht e.o.
Ik hoop voor je dat het haar is(Is het in de buurt waar je woont?)
anouksel schreef:onze Labrador heeft er ook een handje van uit de poortdeur te ontsnappen als die openstaat.
Als we dan visite ofzo hebben die dat niet weten, vergeten ze hem nog wel eens goed dicht te doen.
Wij hebben alletwee onze honden op oudere leeftijd gekregen. En we krijgen Max niet aan zijn verstand gepeuterd dat "hier" terugkomen betekend.
Ja, als hij eerst een stukje gezwommen heeft.
Maar het eerst wat ik doe ik hem achterna rennen.
Ik weet inmiddels wel waar hij naar toe gaat.
En tot nu toe hebben we hem altijd weer te pakken gekregen.
Cayenne schreef:Je hebt kans dat de mensen je niet bellen omdat ze haar misschien zelf willen houden dan. (Je weet het nooit) dus als ik jou was zou ik er flink achteraan blijven zitten wanneer je niet wordt gebeld!
Het klinkt allemaal erg toevallig dus ik denk dat je grote kans hebt dat het inderdaad de jouwe is. (Had die van jou ook geen slecht gebit oid? Volgens mij heb ik dat wel eens in een topic gelezen)