Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babsiej schreef:Ja klopt das helaas dat kleintje... nja toen was ze nog groot vergeleken bij nu![]()
Ze was rond de kilo.. nu 840
Babsiej schreef:Hier een foto van de kleine meid:
CrazyCat schreef:Blij te lezen dat het nu beter gaat en dat je een regeling hebt kunnen treffen met de fokker m.b.t. de gemaakte kosten. Zo hoort het ook, ik fok zelf abessijnen en leg dit soort zaken vast in een contract. Waar ik me wel erg over verbaas is het gewicht van jullie kitten toen je het kreeg. Volgens de meeste verenigingen mag een kitten onder de 1 kilo nog niet bij de moeder weg.

Maar meteen 70 gram afgevallen
Die poept echt veel
Babsiej schreef:CrazyCat schreef:Blij te lezen dat het nu beter gaat en dat je een regeling hebt kunnen treffen met de fokker m.b.t. de gemaakte kosten. Zo hoort het ook, ik fok zelf abessijnen en leg dit soort zaken vast in een contract. Waar ik me wel erg over verbaas is het gewicht van jullie kitten toen je het kreeg. Volgens de meeste verenigingen mag een kitten onder de 1 kilo nog niet bij de moeder weg.
Zij was al geent dus ik ging er vanuit dat zij boven een kilo woog natuurlijk niet nagewogen daar..
Ik heb da ook gezegd zij zegt dat het kwam door de stress.. ze was 810 toen ik dr woog.. na 2 dagen ..