[FOTO] PATSER de mini chihuahua, eindelijk itp ;)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyVal

Re: [FOTO] PATSER de mini chihuahua, eindelijk itp ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 15:30

Liesje89 schreef:
LadyVal schreef:

uuuh ik geloof niet dat er iets nadeligs aan de weerstand zal komen wanneer je je hond minuten per dag een jasje aan trekt

Het is gewoon een feit dat het onzin is dat die hond het nodig heeft!
Het gaat er hier gewoon om dat de TS zich probeert te verdedigen tegen heel bokt wat zich tegen haar keert.

Ze moet het zelf weten wat ze haar hondje allemaal voor onzin aantrekt, maar dan moet ze zich niet gaan verdedigen met de reden dat haar hondje het nodig zou hebben want dan is onzin.
Het word in NL steeds meer de gewoonte om beesten met mensen te vergelijken, terwijl beesten totaal anders in elkaar zitten.
Een hond heeft geen jas nodig, maar de baas vind het leuk.. dus de hond krijgt een jasje.
That's it.

En zou het nou om medische redenen gaan dan zou ik het kunnen begrijpen, maar dat is hier niet het geval.

precies wat ik zei dus..
geen enkel dier heeft van nature een jasje nodig,
maar in sommige gevallen staat het wel grappig,
en kan het echt geen kwaad.
mooi dat we daar over eens zijn!

(het is trouwens niet zo dat de TS zich probeert te verdedigen tegen over heel bokt (of haar mening doordramt zoals vele anderen),
maar wel heel bokt over zich heen krijgt, als je goed kijkt heeft de TS de laatste 3 pagina's niet eens meer gereageert en zich wijselijk stil gehouden)