Elzepelze schreef:Die trend bestond nog niet nee, maar de kleertjes voor honden bestonden weldegelijk. Kijk in NY, daar is het altijd freezing koud in de winter, veel honden hadden toen al een truitje aan hoor..
en leven we hier in NY?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elzepelze schreef:Die trend bestond nog niet nee, maar de kleertjes voor honden bestonden weldegelijk. Kijk in NY, daar is het altijd freezing koud in de winter, veel honden hadden toen al een truitje aan hoor..
LimaGentle schreef:LimaGentle schreef:ach mensen kom op zeg... 10 jaar geleden bestond de hondenkleding trend nog niet eens... als die hondjes toen al niet tegen kou konden hadden jullie nu je chiwafwafs niet gehad omdat ze door de kou uitgestorven waren..
Nee zo kan je wel ff doorgaan he. 50 jaar geleden hadden ze voor de paardjes ook niet 40 verschillende soorten dekens, berscherming en noem het maar op.
LCharlotte schreef:corinne1981 schreef:Ik denk dat de reacties vooral komen omdat de foto suggereert dat het hondje als accesoire gebruikt wordt
LimaGentle schreef:Elzepelze schreef:Die trend bestond nog niet nee, maar de kleertjes voor honden bestonden weldegelijk. Kijk in NY, daar is het altijd freezing koud in de winter, veel honden hadden toen al een truitje aan hoor..
en leven we hier in NY?
Citaat:Daar ging het dus weer niet om, jij zegt dat 10 jaar geleden de TREND nog niet bestond. Ik zeg dat je daar gelijk in hebt maar dat de kleertjes er weldegelijk waren!
Tiffany schreef:Wat een reactie's weer. Als we nou eerst even beginnen om ieder in zijn waarde te laten. Dat dit beestje het niet koud kan hebben? Wie ben jij om te zeggen dat dit niet zo is. Ben je er bij? Nee , dan kan je ook niet oordelen. Als ik nu met mijn pup van 10 weekjes naar buiten gaat heeft hij het ook koud. Dus wat is er mis met een jasje? En om meteen weer te beginnen waar ze het hondje vandaan heeft en of hij papieren heeft. Zij hoeft jullie geen tekst en uitleg te geven hoor. En dan een hele discussie. Open dan zelf een topic. En bij sommige straalt de jaloezie er van af jezus zeg. Als je niks nuttigs toe te voegen hebt post dan niet.
En verder leuk hondje en leuk jasje! De tas is zeker handig.![]()
Tiffany schreef:Wou net zeggen waar slaat dat antwoord nou weer op :S
Reageer dan lekker niet als je niks nuttigs heb te zeggen
LimaGentle schreef:Citaat:Daar ging het dus weer niet om, jij zegt dat 10 jaar geleden de TREND nog niet bestond. Ik zeg dat je daar gelijk in hebt maar dat de kleertjes er weldegelijk waren!
maar hier is het niet freezing koud dus waarom zou je dan je hond een jasje aan doen met 14 graden buiten?
laat staan.. binnen?
LimaGentle schreef:Tiffany schreef:Wou net zeggen waar slaat dat antwoord nou weer op :S
Reageer dan lekker niet als je niks nuttigs heb te zeggen
zo'n jasje is nuttig wou je zeggen?
Olifant schreef:Ik vind die jas spuuglelijk en die tas ook
Maar het hondje vind ik wel superleuk
_mistique_ schreef:ik ga geen spuuglelijk jasje kopen, doe ik voormezelf toch ook niet?
!
LimaGentle schreef:Citaat:Daar ging het dus weer niet om, jij zegt dat 10 jaar geleden de TREND nog niet bestond. Ik zeg dat je daar gelijk in hebt maar dat de kleertjes er weldegelijk waren!
maar hier is het niet freezing koud dus waarom zou je dan je hond een jasje aan doen met 14 graden buiten?
laat staan.. binnen?
Citaat:!
Lijkt zinloos dit he, afijn, one more try. Het ging nu over de trend, niet? Zag jij in mijn stukje tekst het woordje Nederland voorbij schieten??
Verder gaan we gewoon mega off-topic door, lijkt me niet prettig voor de TS. Dus je kunt pb'en om verder te discusiëren.
_Denise_ schreef:Ik vind het een leuk hondje, maar al die poespas eromheen vind ik niks.
Niet dat het je hondje minder leuk maakt
Ezumii schreef:Ze mag toch een opvallende jas voor haar hond als zij dat wil, waar bemóeien jullie je mee zeg.