natuurlijk is het heel nobel dat er een topic gestart wordt, maar zou het dan niet wat informatiever zijn om wat links te plaatsen, bijvoorbeeld naar site's met uitleg over broodfokkerij, en links naar rattenopvangcentra en ratteryen..? ipv dat iedereen door elkaar gaat roepen wat wel en niet goed is?
ik weet niet of jij wel goed oplet.. maar er zijn ook genoeg broodfokkers bij de katten en honden hoor!
maar mijn vergelijking met hondenfokkers kwam eigenlijk door wat somokkele zei.
somokkele schreef:Ik vraag me af in hoeverre dit kan als je ze puur voor de verkoop fokt.
honden ook bij een goede fokker, worden gefokt puur voor de verkoop (op hobbïsten na dan) dus dát betekend nog niet dat het dan slecht is. dat is het punt dat ik probeer te maken.
Maar ik zou zeggen doe er wat zinnigs mee, dit topic beslaat namelijk al 5 pagina's maar wel door ong. 5/6 mensen dus niet echt een breed publiek. ik weet niet of een van jullie handig is op internet, maar maak een (gratis) site aan, en leg hier (natuurlijk zo objectief mogelijk) uit wat broodfokkerij is, en zet er links op naar sites van rattenopvangcentra. vervolgens, als de site vorm heeft, ga je je link zoveel mogelijk promoten. daarmee trek je toch veel meer aandacht?
(ik bedoel het allemaal niet slecht, en wil ook geen partij trekken, ik wil alleen duidelijk maken dat jullie een beetje elkaars mening moeten respecteren, en snappen dat er ook mensen gekwetst raken door wat jullie hier allemaal roepen. niet iedereen is zó slecht hoor..

) ik hoop dat een van jullie een site of iets gaat starten.. zo ja.. geef de link en ik zal ook zoveel mogelijk mn best doen om hem te promoten