Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Ja, ik vind dat zielig. Een paard zet je immers ook niet geisoleerd van andere paarden.
Wuis schreef:Tja, het ene mens kan ook niet met het andere overweg. Ook dieren maken verschil in vriendschappen.
Parkieten leven in het wild in groepen van honderden dieren.
Kun je nagaan, hoe onnatuurlijk het is om ze alleen te houden. En alleen omdat je dat zelf leuker vindt!
Kan ik met mn hoofd niet bij.
Wuis schreef:Boertjes schreef:Ik ben altijd zo dat des te harder mensen mij het advies geven van niet doen, ik het dus juist wel doe....
Wat dom. Dus als ik zeg, je moet je cavia's samen huisvesten, ga jij ze juist expres alleen zetten.
Sneu.
lejo schreef:dat doet dus helemaal niemand, dat doe ik tegen de gene die EXPRES het tegenovergestelde gaat doen dan wat aangeraaden wordt. dat zou het zelfde zijn als: :"he je moet je hond af en toe drinken geven" en dan omdat ik dat gezegd heb, die hond expres laten verdorsten, omdat je nu eenmaal de neiging hebt iets anders te doen dan mensen zeggen, omdat mensen het zeggen. Dus expres, ook al kun je er 10 hebben, omdat wij iets anders zeggen, 1 vogel in een kooitje proppen.
Oliviaatje schreef:een dier wara je het meest verstand van heb, waar je het beste voor kan zorgen. ik zou niet een vogel doen, die houd het niet in zo'n kooitje.. en als hij dan de mogelijkheid heeft er af en toe uit te gaan is het ook lang niet altijd zo dat dat voor lange tijd is, vaak wordt zo'n beestje vergeten. ik zou iets als een hamster doen, maar dan niet eentje, maar twee, zodat als je niet zoveel tijd heb om aandacht te geven, ze elkaar nog hebben.
marlinH schreef:Oliviaatje schreef:een dier wara je het meest verstand van heb, waar je het beste voor kan zorgen. ik zou niet een vogel doen, die houd het niet in zo'n kooitje.. en als hij dan de mogelijkheid heeft er af en toe uit te gaan is het ook lang niet altijd zo dat dat voor lange tijd is, vaak wordt zo'n beestje vergeten. ik zou iets als een hamster doen, maar dan niet eentje, maar twee, zodat als je niet zoveel tijd heb om aandacht te geven, ze elkaar nog hebben.
Hamsters moet je juist altijd alleen houden.
Maar een hamster is echt geen knuffelspeeltje.. Zo'n diertje is zo fijn dat ze niet echt knuffelbaar zijn. Heb er zelf 2, tuurlijk je kan ze wel oppakken, maar t is heel wat anders als bijvoorbeeld eeen cavia of konijn. Vogel moet je wel de mogelijkheid hebben om hem te kunnen laten vliegen buiten de kooi, parkiet kan je nog wel tam maken.