gipsyboy schreef:ik zeg ook niet dat iedereen het niet snapt maar mensen die gaan zegge pak hem op en breng hem weg naar die boerderij,
en laat haar dan uit voordat je weggat en water geven enzo.
slaat allemaal nergens op!!!
ten eerste die hond droogt niet uit.
en me stiefpa word dan alleen maar makkelijk waardoor hij haar helemaal niet meer weg gaat doen.
maar de hond is er nog, en gaat heel misschien weg ook wegens geld problemen.
dusssssssssss wie weet.
Ik lees in je profiel dat je een dierenopleiding doet en voor dierenartsassistente door wilt leren. Hieruit zou ik opmaken dat je een echte dierenvriend bent. Ik neem aan, afgaande op je laatste reacties, dat ook het PBtje van spetter04 je niet verder heeft kunnen helpen?
Ik persoonlijk vind je bovenstaande reactie een beetje vreemd. Komt een beetje aanvallend over naar de mensen die gereageerd hebben met (neem ik aan) alleen maar goede bedoelingen en tips. Vervolgens geef je op elk advies of tip een weerwoord waarom het allemaal niet zou kunnen. Je wilt hem geen water geven, want daar wordt je stiefvader laks van? Dat vind ik een beetje raar oorzaak-gevolg verhaal. Het gaat hier uiteindelijk om het welzijn van de hond en als het voor dat beestje echt zo gaat als jij beschrijft, zou ik persoonlijk niets liever willen doen dan hem drinken/eten geven en met hem spelen en vooral uit zijn bench halen.
Vind je laatste reactie (komt wel goed) ook een beetje kortaf omdat er hier mensen zijn die echt meeleven. Ik hoop natuurlijk ook dat het goedkomt en dat de hond een fijn leven krijgt.