Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanti4ever schreef:bij vers vlees poepen ze ook minder heb ik mij laten vertellen door vriendin die mijn hond ook aan de versvlees wil haha hij krijgt 2 keer per week pens of hart meer niet voor de rest krijgt ie caracroc en ik blijf dat n goed merk vinden ook in prijsvergelijking ben voor 15 kg 22,50 kwijt
edit ja ik hoef t vast niet meer te zeggen...euh typfout dus grmbl
Nathachou schreef:Heey!
Ik ben toen naar een dierenwinkel geweest en zij hebben mij dus Eucanuba aangeraden... Heb ik ook een tijdje gegeven, maar nu dus niet meer. Momenteel is het Pedigree, maar ik hou er niet zo van, dus ik ga naar een andere op zoek.
Ik had een paar keer Runderhart gegeven van de AH, van die groene bakjes. De laatste keer dat ik dat gegeven had, kreeg die een heel opgeblazen maag en was aan de diaree, wat stonk dat erg zeg ...
Waar kun je het beste dat verse vlees vandaan halen dan? Slagerij?
Gr.
Naatje
odetteke schreef:wij hadden vroeger 4 grote herders en alle andere mensen die ook "in de hondensport zaten" haalden allemaal bij ons het vooer weer.
mistral schreef:
Je doet vrij lang met zo'n zak, omdat er minder troep(vul middel,groente ed.) in zit hebben ze ook minder brok nodig. Als je cavom in het water gooit valt het helemaal als poeder uit elkaar, als je andere brokkken(met veel troep erin) in het water gooit worden het sponsjes.
Vers vlees vind ik niet ideaal omdat ik van de luie tak ben, je moet dan veel supplementen er door heen doen.
Rosita schreef:Vergeleken met paardenvoer zijn hondenbrokken belachelijk duur ja.
annepanne schreef:Rosita schreef:Vergeleken met paardenvoer zijn hondenbrokken belachelijk duur ja.
Maar dat is natuurlijk geen vergelijking, mits jou paard een vleeseter is natuurlijk
Toeties schreef:Je moet even op de ingredientenlijst kijken, het eerste ingredient is hetgeen wat er het meest in zit, het mooiste zou zijn als daar stond: vlees MEEL. Gedroogd vlees is niet hetzelfde, vlees bestaat voor een groot deel uit water, dus als je dat droogt hou je weinig over, maar het staat wel leuk op de verpakking.
meel dus, vleesmeel.
Bij de goedkopere merken staat er granen op de eerste plaats, of op de tweede na gedroogd vlees.
MJA heb jij ooit een troep wolven een maisveld aan zien vallen omdat ze zo'n honger hadden?
TS ben je er al een beetje uit??
Weten ze in die dierenwinkel wel het hele verhaal over Eukaneuba?
samantha21 schreef:wij bestellen ons voer bij kok diervoeders uit barendrecht.
onze honden eten altijd de performence brokken. hier zit totaal
geen conserverings middelen in of kleurstofen of iets dergelijks.
je krijgt op de verpakking precies te zien wat er in zit.
(net als de zakken paarden brok)
Kok dierenvoeders hebben nog meer soorten brok. of ze vlees hebben
weet ik niet. Mijn vriend heeft met hun gebeld en allerlei
gegevens van de honden door gegeven, en kreeg van hun aangeraden
om dit voer te nemen. en ze doen het er super op!!!
de prijs weet ik zo niet, ligt er natuurlijk ook aan welke soort je neemt.
ze komen trouwens gewoon je voer thuis afleveren. en je hoeft er niet eens
10 zakken voor af te nemen!!!!
wel is het voer maar 3 maanden houdbaar doordat er dus geen e-nummers inzitten!!!
groetjes samantha
als je het nummer of eventueel het adres wilt, pm je me maar even!!!
Toeties schreef:Je moet even op de ingredientenlijst kijken, het eerste ingredient is hetgeen wat er het meest in zit, het mooiste zou zijn als daar stond: vlees MEEL. Gedroogd vlees is niet hetzelfde, vlees bestaat voor een groot deel uit water, dus als je dat droogt hou je weinig over, maar het staat wel leuk op de verpakking.
meel dus, vleesmeel.
Bij de goedkopere merken staat er granen op de eerste plaats, of op de tweede na gedroogd vlees.
MJA heb jij ooit een troep wolven een maisveld aan zien vallen omdat ze zo'n honger hadden?
TS ben je er al een beetje uit??
Weten ze in die dierenwinkel wel het hele verhaal over Eukaneuba?