Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binckydenice schreef:Nee een dogo argentino
avanti4ever schreef:@ binky sorry??? mensen mogen toch lopen waar ze willen?? of zie ik dat nu verkeerd, kijk ze had de hond noiet mogen slaan (Ik val in herhaling) maar de ts had moeten zorgen dat de hond dat soort gedrag niet vertoont...en meer op de baas gericht is
hahaa jij maakt hetwel erg bont he ben je op zoek naar ruzie ofzo als je eerst even al mijn reacties leest en dan pas oordeelt fijn dankjewel...pffft agressief typje jij , jij was vast en zeker dan n pitbull:P
Ylana schreef:Binckydenice schreef:Nee een dogo argentino
Mocht je willen!
Jouw karakter en reacties komen totaal niet in de búúrt van een Dogo!
Binckydenice schreef:avanti4ever schreef:@ binky sorry??? mensen mogen toch lopen waar ze willen?? of zie ik dat nu verkeerd, kijk ze had de hond noiet mogen slaan (Ik val in herhaling) maar de ts had moeten zorgen dat de hond dat soort gedrag niet vertoont...en meer op de baas gericht is
hahaa jij maakt hetwel erg bont he ben je op zoek naar ruzie ofzo als je eerst even al mijn reacties leest en dan pas oordeelt fijn dankjewel...pffft agressief typje jij , jij was vast en zeker dan n pitbull:P
Als een hondje een stokje pakt ga je hem toch niet slaan? Helemaal niet in een bos dat bijna overal als losloopgebied is aangeduid?
Het is een hond van 10 maanden die zit nog in de ondekkingsfase
Binckydenice schreef:avanti4ever schreef:@ binky sorry??? mensen mogen toch lopen waar ze willen?? of zie ik dat nu verkeerd, kijk ze had de hond noiet mogen slaan (Ik val in herhaling) maar de ts had moeten zorgen dat de hond dat soort gedrag niet vertoont...en meer op de baas gericht is
Als een hondje een stokje pakt ga je hem toch niet slaan? Helemaal niet in een bos dat bijna overal als losloopgebied is aangeduid?
Het is een hond van 10 maanden die zit nog in de ondekkingsfase
avanti4ever schreef:@ binky sorry??? mensen mogen toch lopen waar ze willen?? of zie ik dat nu verkeerd, kijk ze had de hond noiet mogen slaan (Ik val in herhaling) maar de ts had moeten zorgen dat de hond dat soort gedrag niet vertoont...en meer op de baas gericht is
avanti4ever schreef:ik vindt 1. dat dat mens je hond nooit mag slaan , ze moet als ze het als fout ziet dat op jullie verhalen dus jullie daar op aanspreken..op n normale manier 2. ze kan op zich best rekening houde met het feit dat het een pup is..
3. vindt ik ook dat JULLIE verantwoordelijk zijn ,IK weet dat honden soms eigenwis zijn echt waar maar hij moet in principe wel luisteren ik heb n hond van bijna 7 jaar en die vindt wegwerkers heel interesant, dus als ik die zie roep ik mn hond en lijn m even aan want de 1 vindt t leuk deander vindt t vervelend en dat is voor de hond verwarrend dus heb ik liever dat hij er helemaal niet naar toe loopt.. Dat je hond nog erg speels is alla dat kan maar ik vindt wel dat je zelf ervoor verantwoordelijk bent en dat je er echt op moet gaan oefenen want stel er loopt n kindje van 2 met n stok en jou hond stormt er op af valt wel dat kindje om snapje??? het is geen verwijt meer een tip..Nogmaals die vrouw had nooit je hond mogen slaan nooit maar jou hond had t ook niet mogen doen..
Wat voor hond is heteigenlijk??
judith_cloud schreef:Een hond van 10 maanden zit niet meer in de ondekkings fase. Bovendien zijn in bossen bijna geen losloop gebieden meer. En de hond pakt niet even een stok. De hond gaat aan een stok hangen die een andere in de hand heeft. Zit nogal een groot verschil tussen. Bovendien keurt bijna niemand het slaan goed.
judith_cloud schreef:Sorry, ik zal dan wel weer dom wezen. Maar wet bedoel je met hhmm pppff? Wij leerden altijd woorden te gebruiken. Letters achter elkaar geplakt kan ik dus nog niet lezen. Die les moet heb ik blijkbaar gemist op de basisschool.
Escardo schreef:Ook ik ben het ermee eens dat de vrouw de hond niet had mogen slaan....(misschien een schrikreactie)..
Mijn hond is ook balletjes en stokkenverslaafd... en als hij de kans krijgt zal hij bij andere honden de bal afpakken... ( zelfs na training en altijd een eigen balletje mee)... gewoon een kwestie van opletten wat erom je heen gebeurd.. zodra ik zie dat er een andere hond met een bal aan het spelen is dan roep ik mijn hond en loop er dan rustig voorbij en beloon hem daarna door zijn eigen balletje te geven...
Ik vind het wel jammer dat er vervelende dingen worden neergezet.. zoals had ze daar maar niet moeten lopen? wat een kinderlijk gedrag zeg.... sorry...
judith_cloud schreef:Niks zeggen, als je niks nuttigs te zeggen hebt. Lijk me makkelijk toch?
Binckydenice schreef:judith_cloud schreef:Sorry, ik zal dan wel weer dom wezen. Maar wet bedoel je met hhmm pppff? Wij leerden altijd woorden te gebruiken. Letters achter elkaar geplakt kan ik dus nog niet lezen. Die les moet heb ik blijkbaar gemist op de basisschool.
Ja maar wat doe je dan als je er geen woorden voor hebt?
judith_cloud schreef:Ik vind slaan een teken van zwakte. Zou dan ook niet zomaar iemand een knal verkopen omdat hij net mijn hond heeft geslagen.
Ylana schreef:@ Binckydenice:
Meiske, meiske, meiske toch. Wat kom jij kinderlijk over zeg.
Over die opmerking dat je hond op jou lijkt...
Het zal, aan je reactie's te merken, wel de hond van je papa en mama zijn, aangezien jij nog helemaal niet de leeftijd hebt om zo'n verantwoordelijkheid te hebben.
Escardo schreef:judith_cloud schreef:Ik vind slaan een teken van zwakte. Zou dan ook niet zomaar iemand een knal verkopen omdat hij net mijn hond heeft geslagen.
Dat zou ik ook niet doen..... Denk wel dat ik mega uit mijn plaat zou gaan....
Maar ik denk ook niet dat mijn herder het zou accepteren als iemand hem zou slaan..