Cinnepin schreef:
Veel katten die altijd buiten lopen hebben ook vlooien die ze weer rond verspreiden, en kattenvlooien zijn een van de ergste vlooien die er zijn.
euh, sorry, ik kon het niet laten... maar van alle katten die ik ken (en geloof me, dat zijn er heel wat) heeft er geen één vlooien en toch lopen ze allemaal buiten. Zelfs de zogenaamde 'zwervers' hier in de buurt (het resultaat van de nestjes jongen die hier elk jaar gedumpt worden) zien er elk op hun beurt keurig uit en ze tonen geen enkel teken van een vlo-infestatie.
Dus voor je besluit een vooroordeel in de wereld te sturen... kijk eens om je heen.
Ohja, Desiree, volgens mij heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag die ik stelde in mijn eerste post:
Citaat:
Ik woon in een heel kat-vriendelijke buurt, midden in een woonwijk met veel groen en iedereen kent iedereen zijn kat. Moet ik dan maar besluiten om mijn kat binnen te houden, omdat jij, een paar 100 kilometer verderop, er niet tegen kan dat katten in je tuin rondlopen?
Het kan natuurlijk zijn dat je hier wel reeds op geantwoord hebt, en dat ik er simpelweg overheen gelezen heb. In dat geval bied ik mijn oprechte excuses aan en volstaat een simpele quote van je antwoord ook wel