Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ehm.... ik ken een politieagent uit Eersel, die 2 jack russels had. Als hij een kat vond, sloot hij die samen op met deze honden in de schuur. HOop herrie en gekrijs... maar die kat was wel dood daarna! En dan kan hij altijd zeggen dat hij die honden gewoon in de tuin liet en in heel die kat geen erg had.
Erretje schreef:Dat zijn geen getrainde politiehonden. Ik wordt er kotsmisselijk van. Dat soort mensen die daar lol in hebben of dat uberhaupt kunnen heten sadisten en het zal niet de eerste zijn die daarin doorslaat naar mensen. Heb je er hard om gelachen met hem?
Desiree schreef:Erretje schreef:Dat zijn geen getrainde politiehonden. Ik wordt er kotsmisselijk van. Dat soort mensen die daar lol in hebben of dat uberhaupt kunnen heten sadisten en het zal niet de eerste zijn die daarin doorslaat naar mensen. Heb je er hard om gelachen met hem?
Als jij dat wil, dan heb ik er hard om gelachen met hem ja.
Ik reageerde er eigenlijk niet zo op, meer zo van "goh"... want ik zou geen indruk hebben gemaakt.
Ik weet niet waarom hij dat deed met katten hoor, wat de aanleiding daarvoor was. Maar 1 ding is zeker: hij hield niet van katten!
JustNanno schreef:Het is ook niet goed te praten. Maar het geeft wel mooi weer aan wat voor gevaren je je kat blootstelt als je die buiten laat lopen!!
Zo slecht zijn katten niet af hoor, in een afgezette tuin of een afgezet balkon.
Citaat:Niet elke kat vind het trouwens prettig in een afgezette tuin/balkon..
Het ligt eraan wát voor kat je hebt, en de meeste mensen doen hun best om ze binnen te houden, maar als dat gewoon níét lukt?
Erretje schreef:Wat een onzin. Dus ik moet mijn katten maar binnen houden zodat andere katten wel in mijn tuin kunnen? Ik denk niet dat ik ze een groot plezier doe ermee. Ze hebben een luik dus ze kunnen zelf bepalen wat ze willen. Als ze niet naar buiten zouden willen zouden ze dat niet doen, maar dat doen ze wel.
Erretje schreef:Jij leest niet goed, ik suggereer niet dat jij het doet, maar dat je het wel 'snapt dat mensen dat doen' m.a.w. dat zo'n kat verscheurd wordt en een verschrikkelijke lijdensweg ondergaat, gerechtvaardigd is omdat iemand ze niet in zijn tuin wilt. Je suggereert in je bovenstaande antwoord dat je vriend in staat is om die katten wat aan te doen. Ik snap dat niet. Ik zou die eigenaren eerder wat aandoen, die zijn verantwoordelijk.
traan_beauty schreef:Ziek gewoon![]()
Sorry, maar die mensen die nu zitten te zeuren dat je je katten maar binnen moet houden, jullie hebben géén idee! Wij proberen ze ook altijd binnen te houden maar dat duurt meestal een jaar of 2 voor ze uren gaan zitten zeuren ect. Dat is écht niet te doen, dus mogen ze naar buiten.
én nee, ik kan niet voorkomen dat ze in de buurmans tuin gaan zitten zeiken, jullie wel?
Een kat heeft de ruimte nodig (sommige dan).
Maar het is gewoon zíelig om te gaan zeggen dat het je eigen schuld is..
Het is niet zo van: ja hij kan vergiftigt worden, maar dan heeft hij wel een mooi leven gehad![]()