Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AstraGirlie schreef:Wat bedoel je precies met dat medicijn?
avanoort schreef:En inderdaad: ik werk fulltime + ik heb de keuze gemaakt mijn hond op te voeden zodat hij 8 uur per dag alleen kan zijn.
En ja ik ben een hondemens.
ThePast03 schreef:avanoort schreef:En inderdaad: ik werk fulltime + ik heb de keuze gemaakt mijn hond op te voeden zodat hij 8 uur per dag alleen kan zijn.
Je bent hondenmens maar je kiest ervoor om een hond te houden op een voor een hond totaal niet natuurlijke manier waar nu ook nog eens duidelijk blijkt dat je hond eronder lijdt.
Klinkt voor mij niet logisch maar het is wel beter te begrijpen waarom er zoveel honden in het asiel belanden.
avanoort schreef:
En als ik thuis ben, mag hij altijd in de tuin.
En hoe kan jij oordelen dat mijn hond daaronder "lijdt"?
thaollat schreef:K heb gehoord ThePast03.. dat je altijd dwars ligt in een dieretopic.. en de tip was negeren.. dus bij deze vanaf nu...
ThePast03 schreef:avanoort schreef:En inderdaad: ik werk fulltime + ik heb de keuze gemaakt mijn hond op te voeden zodat hij 8 uur per dag alleen kan zijn.
Je bent hondenmens maar je kiest ervoor om een hond te houden op een voor een hond totaal niet natuurlijke manier waar nu ook nog eens duidelijk blijkt dat je hond eronder lijdt.
Klinkt voor mij niet logisch maar het is wel beter te begrijpen waarom er zoveel honden in het asiel belanden.
ThePast03 schreef:Ach ja, nu lig ik altijd dwars.
Misschien is dat omdat ik niet altijd zeg wat een TS graag wil horen?
En nu ben ik het ook nog eens met avanoort eens: Mensen kiezen te gemakkelijk voor een hond, de beste opmerking tot nu toe in dit topic.
avanoort schreef:Maar dat geldt ook voor andere dieren, hoeveel paarden worden er niet verkocht omdat het baasje niet handig genoeg is om er mee om te gaan.
avanoort schreef:Maar wil je antwoord geven op mijn vraag " hoe kan jij oordelen dat mijn hond lijdt"?