friesjeessss schreef:ik vind de wet gewoon krom, jij niet, ben ik al eerder achter gekomen, en met jou is ook geen discussie mogelijk want jij luisterd ook niet, jij doet mij ook aan mensen denken, mensen die honden laten stikken omdat ze niet legaal zijn, zo ben ik niet als het een liefe hond is, wat maakt mij dat uit als het van nederland niet mag?! de politie hier doet er niet moeilijk over, de rest ook niet (eerder genoemd) dan zullen ze wel niet zo gevaarlijk zijn, anders was er wel veel strenger gecontroleerd, en had de DA en puppiecursus ons wel geweigerd
Ho even, ik heb die wet niet bedacht. 
Ik laat de honden niet stikken, ik kies ervoor om als ze al zijn om een goed tehuis in Belgie te zoeken waar ze veilig een hoge leeftijd kunnen bereiken.
Ik ben er ook voor dat er niet meer gefokt wordt met dit soort honden omdat ze allemaal het risico lopen om ingeslapen te worden. En dat ze dus ook niet meer gekocht worden.
Als ze niet meer gefokt worden hier in Nederland worden ze ook niet meer zinloos afgemaakt.
Jou maakt het niet uit zeg je dat die wet er is. Je kunt erover nadenken wie hier de illegale honden nu laat stikken? Jij die bewust het risico neemt om deze hond in huis te halen of ik die gezorgd had voor een veilig plekje in Belgie?