Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Ochjeetje, grote noodzaak dus dat die hond zo gauw mogelijk een baasje heeft die niet bang voor hem is en wara hij volop de liefde kan krijgen.
JE zou eens op google moeten zoeken. Ik wete nl de naam niet meer. Er bestaat een bemiddelingsbureau voor herplaatsers. Mn tante heeft haar hondje daar vandaan. (ik zal eens navragen hoe het heet) alleen daar gaat wel even wat tijd overheen.
HEbben die eigenaren de hond wel goed laten controleren, mss is het iets medisch? Zo op te lossen, waardoor de hond gewoon verder zn leventje oud kan worden?
Mag ik iets heel cru's vragen en dat niet aanvallend bedoeld hoor, maar gewoon een gedachte die mij te binnen schiet (omdat ik ook in een asiel heb meegelopen en het zomerperiode is). KAn het zijn dat je oude hond niets heeft gedaan, maar dat deze mensen hem gewoon zat zijn, op vakantie willen en geen onderkomen kunnen vinden oid? Bedoel het is wel de periode ervoor en het is zo typisch dat hij na een half jaar opeens vreemd gedrag vertoont. Sorry, nogmaals, het is niet naar jou gericht he..
Tis dat ik het financieel niet kan trekken en al 2 reutjes heb, anders had ie zo mogen komen.
Plaats zoveel mogelijk adv. op marktplaats, marktplaza, kapaza, 2ehandse sites etcetc. hondenforums ed..moet vast wat hem te vinden zijn. Heel veel succes.
Desiree schreef:Nu Castor ondergebracht is, neem ik de kans weer om te pleiten voor de honden in www.hondeninnood.com
DAar zitten vele stumperds met een superlief karakter OOK nog te wachten op een baasje. Dus Sily... misschien vriend niet vertellen dat Castor een baasje heeft gevonden, en stiekum een andere castor zoeken?
daffene schreef:De reden dat ik Castor niet kan houden, is dat ik uit huis ben gaan wonen (wegens omstandigheden). Er is daar geen mogelijkheid om een hond te houden. De reden dat mijn ouders hem niet kunnen terugnemen, is dat zij qua mobiliteit niet meer in staat zijn om hem voldoende uit te kunnen laten. Castor is van nature een hond die veel bewegingsvrijheid nodig heeft, en nog steeds, en zij kunnen hem dit ook niet meer geven. Ik hoop dat ik hierin verder duidelijk ben en ik hoop alleen ontzettend dat hij ergens een goed plaatsje vind.
natasja50 schreef:Desiree schreef:Nu Castor ondergebracht is, neem ik de kans weer om te pleiten voor de honden in www.hondeninnood.com
DAar zitten vele stumperds met een superlief karakter OOK nog te wachten op een baasje. Dus Sily... misschien vriend niet vertellen dat Castor een baasje heeft gevonden, en stiekum een andere castor zoeken?
Er is gevraagd niet off-topic te gaan. Open dan ook een apart topic als je zo nodig reclame daarvoor wilt maken.