Supergaaf! Dat een schaap dat kan zeg! Dat varkens slimmer zijn dan mensen denken wist ik al, van schapen weet ik het nu!
Wow das echt megavet Ik dacht eerst zo... Oh dat zal wel over een pony gaan ofzo die ze een schaap noemt Hij moet op tv!!
Zo.. wat gaaf Echt onzettend leuk om te zien wat jullie schaap allemaal heeft geleerd! Wat is je volgende missie, een koe of varken?
Je kunt wel behendigheid met je schaap gaan doen. Val je waarschijnlijk nog n de prijzen ook!Geweldig dat ze dat zo gemakkelijk aanleert.
Dit is echt mega gaaf zeg! Wat een leukerd is het.Wat tof dat je dit met hm doet En idd jullie kunnen op TV man
ChristaMoor schreef:Je kunt wel behendigheid met je schaap gaan doen. Val je waarschijnlijk nog n de prijzen ook!Geweldig dat ze dat zo gemakkelijk aanleert.Ja dat lijkt me ook wel erg leuk om te doen ja. Als iemand weet waar ik me kan opgeven voor zo iets dan hoor ik het graag.
gaaf joh volgensmij ben je echt dikke maatjes met je schaapje zoals ik het allemaal in je profiel kan bekijken
Dit is leuk een schaap, vrijheidsdresuur en springen!! Ik zie schapen alleen 'doeloos' in de wei staan Ik wil ook een schaap!!
wohww wat vet schattig zeg.hihi, die is wel goed in vrijheidsdressuur. echt vet schattig en dat springen hihi. nog veel plezier met je schaap!
Wat geweldig leuke foto's . Echt leuk om te lezen dat hij eigenlijk zelf aangaf dat hij in was voor VD door je shet na te doen .
Wat gaaf Heel leuk! Ik wist helemaal niet dat je dat met een schaap kon doen! Heb het ook nog nooit gezien eigenlijk, alleen van geiten.Heel stoer Leuke foto's ook ga zo door zou ik zeggen