in totaal dus uhm... 13 beestjes in en rond het huis eigenlijk zou ik nog meer beestjes willen hebben maar ik heb een verbod gekregen ik wil namelijk alles wat lief klein leuk en schattig is hebben en houden
Tessa, Mechelse Herder teef van 3 jaar jong Cheeco, Dobermann reu van 5 jaar jong Macho, Europese Korthaar, 2 jaar jong, wit met cypers Patser, Europese Korthaar, 1 jaar jong, schildpadcypers Doerak, Kruising Ek met Boskat, 1 jaar jong, cypers met hele dunnen zwarte/bruine lijntjes
MIjn beestenboel is een beetje uitgedund het afgelopen jaar. Vorig jaar om deze tijd had ik: 2 shetlanders (inmiddels verkocht) 2 paarden (inmiddels 1 verkocht) 1 d-pony 3 katten (Tijger, Bengel en Bram)
2 katten zijn overleden, Tijger was ziek en Bengel is verongelukt
Vandaag is de beestenbende met 1 toegenomen!! Vandaag heb ik Pippi opgehaald uit het asiel. Pippi is een cypers poesje van 3 maanden oud.
Nu bestaat onze beestenbende dus uit: 2 katten, Pippi en Bram 1 paard, Morgan die hopelijk dit jaar drachtig wordt 1 D-pony, Passoa
heel veel 1 hond: Spiky (waarschijnlijk komt er nog 1 bij) 5 katten: Bommel Starlet Evita Zorro Gapertje 1 konijn: Rambo 2 ratten: Kelly Bounty 2 vissen Truus Trees 11 dus in totaal
8 cavia's 1 hond 1 baardagaam vijver vol vissen that's it Ik fok dan ook met cavia's (voor de show), dus dat zullen er langzamerhand steeds meer worden. Als we eindelijk eens een huisje in Baarle hebben gevonden (lees: we zoeken nu al 2 jaar.. ), nemen we 2 paarden, geiten, een varken, 2 honden en ik ga een ander ras/kleurslag (dat nog niet of zeer weinig voorkomt in Nederland) fokken.
1 hond jack russel : Rex (6) 2 katten europeese korthaar en ene kruising maine coon:Mazzle (bijna 1) en milo 1 konijn: minnie 5 2 cavia;s: sammy en Wigly (in december 1) 5 vissen 2 gerbils: lilo & stitch( 2)