Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Hondje is nog veel te jong om behendigheid te doen volgens mij.
Voor een wannabe-dierverzorgster, doe jij rare dingen.
Laatst met die cavia's en nu dit weer. Waar zit je gezond verstand?
Manon_S schreef:Vraag ik me eerlijk gezegt ook af..
Faniek schreef:Ik denk dat ze het eerder over het topic van de hamster en de kat heeft? Maar je antwoord weer niet op MMaxje terwijl ik ook nog steeds benieuwd ben.
MMaxje schreef:Voor een wedstrijdje moet je toch trainen he??
Waarom ga je niet in op de inhoudelijke vragen?
Manon_S schreef:Je kunt misschien alwel slalommen met haar en aan haar techniek werken maar spring niet en ren ook niet teveel!..
MMaxje schreef:De essentiele reacties ga je compleet voorbij in het topic, oa. de link van ThePast03. Je reageert alleen maar op bijzaken.
En nee, je bent niet verplicht te antwoorden.
JE BENT WEL VERPLICHT GOED VOOR JE PUP TE ZORGEN, EN JE VERANTWOORDLIJKHEID TE NEMEN!
miekelover schreef:omdat ik niet verplicht ben te antwoorden
x_moontjuh_x schreef:MMaxje schreef:De essentiele reacties ga je compleet voorbij in het topic, oa. de link van ThePast03. Je reageert alleen maar op bijzaken.
En nee, je bent niet verplicht te antwoorden.
JE BENT WEL VERPLICHT GOED VOOR JE PUP TE ZORGEN, EN JE VERANTWOORDLIJKHEID TE NEMEN!
Ooh god....ze maakt hier niet echt vrienden wat ik er uit begrijp
miekelover schreef:nou ik zou het niet weten hoor met mijn cavia. nou zeg het maar billy welke topic
[***] schreef:Moest ff zoeken hoor.
t Is een tijdje geleden maar:
viewtopic.php?f=73&t=337210&hilit=
Dat was al net zo'n idiote actie, waar je ook al geen verantwoordelijkheid voor nam.
Je bent wel consequent dom bezig, da's het enige wat ik kan zeggen. En "wijsheid komt met de jaren" gaat bij jou ook al niet op