Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 15:50

nou jij kunt de foto's mooi lezen toch dat doe je ook goed..

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:54

haha blij dat te horen!
Nu met het foto lezen blijf ik zowiezo door gaan, het is iets wat ik erg fijn vind om te doen

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 16:04

Farouche schreef:
Ik denk dat ik het wel snap, doe je dat opdezelfde manier als dat je bij dieren kan veolen waar ze pijn hebben, bedoel je zulke energie?
dat je met je handen het hele dieren voelt, net boven zijn vacht, ikben niet helemaal thuis in de officiele woorden dus leg het maar even zo uit

ja inderdaad! het is moeilijk onder woorden te brengen he? als ik de pijn weg wil halen leg ik soms wel mijn handen echt op de vacht, zodat ik goed diep kan door dringen, soms houdt ik ze er ook boven, dat kan soms genoeg zijn. maar het blijft oefenen.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 16:17

ja, moeilijk uit te leggen, gelukkig snappen julie wel wat ik bedoel omdat julie het ook kennen. als iemand niet weet wat het is kan die ook niet makkelijk snappen wat ik bedoel..

Ik heb pharagirlke's foto gelezen, gewoon om te proberen. En dat ging aardig voor de eerste keer ben ik best blij mee

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 16:23

zorro mag ik je vragen wat jij precies doet wanneer je pijn weg haalt? Ook hoe je er aan begint enzo?

En inderdaad Farouche, en ik denk at jij nog wel voor meer dingen gevoelig bent

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 16:26

Pharagirlke ben je goed in foto lezen?

Wil je mijn foto's dan doen? Die staan op het "dieren aan het woord"forum. Bij "fotolezen"

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 16:34

x4you ben jij blackheart?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 16:35

En net als bij de consulten geldt: stel je eerst even netjes voor en er geldt een minimum van 25 geplaatste berichten.
Je hebt het sticky niet gelezen...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 16:53

toen viel het weer stil..

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:29

neej hoor want nu ben ik hier

onzineg bericht..

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:42

tuurlijk mag je dat weten phara, ik vind het alleen wel moeilijk om onder woorden te brengen.

ik neem als voorbeeld maar even een mens. ik probeer eerst mijn hoofd leeg te maken en me een beetje te concentreren. ik begin bij het hoofd en ga met mijn handen op ongeveer 10 centimeter bij het hoofd langs. ik glijd er met mijn handen langs, ga verder met de armen, buik en rug, benen. onder tussen voel ik al waar pijn zit, ik voel bijvoorbeeld zelf pijn in mijn handen of een prikkelend gevoel of een gevoel als of ik aan een stroom draad zit. ik houd mijn vingers trouwens tegen elkaar aan, maak als het ware een kommetje van mijn handen.

met dat kommetje neem ik de 'negatieve' energie mee, die om de persoon heen zweeft. echt negatief is het niet, maar ook niet positief, het is energie die bij pijn hoort.

die energie neem ik mee in het kommetje van mijn hand. ik glijd er net zo lang bij langs tot ik voel dat het schoon is. de pijn zit er vaak nog wel, maar de buitenste laag is weg. die energie neem ik mee naar beneden, gewoon door de voeten heen van het lichaam af.

daarna beweeg ik met mijn vingers over de plekken waar de pijn nog zit, ook op 10 centimeter afstand. ik kietel als het ware op afstand. ik heb het gevoel dat ik daarmee meer contact maak.

belangrijk is trouwens dat je niet met je handen wappert als je de pijn weghaalt. vraag me niet waarom, maar dat moet je niet doen. ik tenminste niet.

daarna leg ik mijn handen op de zere plekken, en probeer mijn energie in die plekken te duwen. mijn 'slachtoffer' voelt dat vaak ook zo, er komt een warme stroom uit mijn handen. die warme stroom verdrijft de pijn, neemt het gedeeltelijk of helemaal weg.

als laatste leg ik nog met die energie een laagje om de persoon heen. dat doe ik dus weer met mijn handen op 10 centimeter afstand.

verder masseer ik pijnlijke spieren, gaat eigelijk op de zelfde manier. bij spieren die pijn doen wil ik niet alleen de pijn weg halen, maar ook zorgen dat de spier soepel word, en wat kan herstellen. van pijn wegnemen word je nog niet beter.

ik ben zelf ook naar een magnetiseur geweest, daar zag ik dus wat hij deed, kwam er achter dat ik dat ook wel eens bij mn paard deed om hem rustig te maken. hij voelde dat ik het ook kon, en dat een gedeelte van mijn pijn (ik heb reuma) verlicht werd als ik pijn bij anderen weg haal. ik moest van hem spelender wijs maar eens gaan oefenen, en dat doe ik nu. het heeft lang geduurd, maar ik heb echt het idee dat ik nu verder kom.

maar het blijft oefenen. als je nog vragen hebt, stel ze gerust! ik hoop dat je er iets van snapt, of dat je er wat aan hebt. zoals ik al zei is het erg moeilijk voor mij om het in woorden uit te drukken.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:46

x4you schreef:
Pharagirlke ben je goed in foto lezen?

Wil je mijn foto's dan doen? Die staan op het "dieren aan het woord"forum. Bij "fotolezen"

of ik goed ben moet je vragen aan de mensen wiens foto ik gelezen heb Zij kunnen je hier het beste op antwoorden.

pubelia

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:06

haha jups thnx.

maar dat ik mensen kan zien die overleden zijn is niet altijd even leuk.
als je bv in de auto zit het is donker je kijkt achter in de spiegel en je ziet iemand zitten op je achter bank en die kijkt net om. Geloof me dan schrik je wel..

over dieren praten tja er zijn helaas veel mensen vrij sceptis over,
Dat is heel erg jammer, want het kan gewoon echt. Dus als mensen vragen hebben hierover kunnen ze me altijd een om sturen.

Als je een consult hebt gegeven, zijn er altijd dingen die heel erg over een komen, maar ook dingen die je niet begrijpt of niet kan plaatsen.
Je moet dus bij zo'n consult ook altijd verder kijken als je neus lang is.
En als je dingen niet kan plaatsen moet je niet zeggen dat iets niet klopt, maar je moet juist gaan kijken waar dat bij kan passen.

mvg pubelia

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:24

zow jullie gaan in een keer snel... zal straks even bijlezen

MirandaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:38

ook ik wil dit blijven volgen.. dus lees rustig mee..

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:54

dankje voor de uitleg zorro, ik zou nl graag willen weten of het klopt wat ze zeggen Dus ik ga het eens proberen... Kan je het ook bij jezelf trouwens?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 18:56

zo heb ik dat met dieren geleerd, die pijn

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:40

ik kan bij mezelf de pijn niet weg halen, kan het op sommige plekken wel wat verlichten. ik vind het erg moeilijk om bij mezelf te doen.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 10:35

Dit schijnt ook te werken:

waar de pijn is doe je net of je het pakt en dan moetje op de grond gooien. Net zoalnmg tot de pijn minder is. Dan veeg je de rest weg... en dan moet je je handen erboven houden en energie sturen....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 11:32

handoplegging zou ik ook nog wel eens willen leren! Mijn oom kan dit " gewoon van zich zelf" vind t erg mooi als je die gave hebt gekregen. Ik heb er toch een cursusje voor nodig vrees ik

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 11:59

Debo., bedoel je dit:
je legt je hand op de pijnlijke plek en dan met verbinding van een bepaalde energie de pijn 'wegzuigen'

of dit:

Legt een hand op de pijnlijke plek en je andere han dop een 'goede' plek en dan de energie van de goeie plek via jouw(jij bent zegmaar de brug) naar de pijnlijke plek?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 12:05

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 12:10

Farouche schreef:
Debo., bedoel je dit:
je legt je hand op de pijnlijke plek en dan met verbinding van een bepaalde energie de pijn 'wegzuigen'

of dit:

Legt een hand op de pijnlijke plek en je andere han dop een 'goede' plek en dan de energie van de goeie plek via jouw(jij bent zegmaar de brug) naar de pijnlijke plek?

ik denk allebei maar het is niet zozeer je hand op een ' goede plek' leggen je kunt ook gewoon de energie vanuit de aarde en lucht halen. Ik kan dat dus wel gewoon vanuit mezelf,maar moet er nog wel goed mee leren omgaan. Ik heb namelijk ook dat ik me niet zo goed afsluit voor energie van anderen, maar daar zijn oefeningen voor

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 12:13

ja, je moet proberen verbinding te zoeken met het middelste van de aarde en het universum toch?

_Katinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 12:14

Sorry, heb niet heel het topic doorgelezen,
maar wat ik mij al een tijdje afvroeg:
Praten via foto's, kan je dat leren (zoja, hoe?) of moet je dat gewoon in je hebben?