zoals jullie al lazen ging mijn 4 jarige reu dood,nu moet ik zeggen,die hond was mijn grote liefde,ben echt helemaal kapot gegaan toen hij doodging..
ik heb eigenlijk meteen een andere reu genomen,die totaal niet op de oude hond lijkt,en een kennisje werd gek op mijn nieuwe reu..dus die vroeg of ik mee wilde gan kijken naar een nestje argentijntjes..
nou ben ik de rotste niet,dus ben meegegaan,en wat daar gebeurde is gewoon te ellendig geweest...
die man fokt type mijn overleden hond..

dus ik sta daar bij een volwassen reu,die mij aankijkt alsof mijn reu daar zat,ik ben daar echt stuk gegaan,terwijl die man me nog af raade zomaar die hond te aaien,ben ik bij hem gaan zitten,en hij was gewoon zoals mijn hond was,afijn hij had daar nog 2 teefjes zitten en 1 reutje,puppies...
en zo stom als ik was,zo verliefd en zo emotioneel stuk zat daar,ratelde de mijn kop met ik kan mijn "joes" terug kopen,stom stom,maar goed,ik had al een reu,2 argentijn reuen bij elkaar is niet echt heel erg slim,dus ik heb gekozen voor een teefje,en er niet bij nagedacht dat deze met haar 9 weken in een grote schuur zat,ze was vriendelijk en blij,en hij vertelde me dat ze er elke dag uitkwamen...
zo dat is de geschiedenis van mijn teef,en nee ik heb me niet verder verdiept in bloedlijnen,daar ben ik nu ook niet nieuwschierig meer naar...
en aangezien ik vind dat er voldoende gefokt wordt zijn al mijn honden onvruchtbaar gemaakt,op de argentijnreu na en de jonge rottweiler na...
mijn rottweiler teefje kimmie is 2 jaar geleden overleden,en ik heb altijd gezegd dat ik een nieuwe kimmie wil,maar of dat een volwassen opvang hond wordt of weer een hondje uit het asiel,geen idee,ik geef graag honden nog een kans..