Mijn ouders zijn Rottweilerliefhebbers, ze hebben al meer dan 20 jaar Rottweilers en mijn moeder is moderator op het Rottweilerforum. Ik ben dus opgevoed tussen de Rottweilers.
Onze eerste hond Rambo was gewoon geweldig, kinderen waren gek op hem, je kon alles met hem doen, hij heeft mijn kinderwagen nog getrokken toen ik nog klein en schattig was. De tweede hebben we niet van pup af aan gehad, Rambo was net dood en we werden gebeld door een familie met een Rottweiler, als we hem die middag niet kwamen ophalen kreeg hij een kogel door z'n kop... Tsja die middag dus opeens een nieuwe hond, Max. Hij was zwaar mishandeld, was graatmager en bang voor alles wat bewoog. Het is uiteindelijk een hele lieve hond geworden, echt een knuffelbeer, maar de arme schat heeft nooit echt gespeeld. Nu hebben we sinds een jaartje Beau, die hebben we van pup af aan en is nu al precies Rambo, die glinstering in z'n ogen en hoe speels hij is...

Ik ben dus opgegroeid met lieve Rottweilers, en als je wat van Rottweilers afweet, is dat ze mits goed opgevoed geweldige honden zijn. Ik ken meer valse JR's dan valse Rottweilers. Ik vergelijk JR's ook graag met Shetlanders, ze kunnen hartstikke braaf zijn, maar koop ze niet voor je kind omdat 't "kinderpony's" zijn