Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Otje_Merlot schreef:Citaat:Zal lekker opschieten als jullie iedereen met advies zo gaan aanvallen.
sorry dat het aanvallend leek maar dat was niet zo bedoelt het waren eigelijk gewoon vragen en misschien iets te aanvallend getypt ik zal eraan werken want het was niet zo bedoelt en verder ben ik wel blij met je advies want misschien krijgen we inderdaad wel mensen die zo reageren op onze folders en dat willen wij niet ... dus er was gewoon wat miscommunicatie![]()
maar goed we zijn hier om actie te voeren dus ... en advies is welkom maar misschien moet jij ook kijken of wat jij typt niet toevallig verkeerd neerkomt bij andere mensen want het leek zo alsof jij het niet erg vondt als ze er speciaal voor werden gefokt snap je?Dus niet alleen maar kijken naar wat andere typen ook naar jezelf ok
![]()
ik hoop dat dit niet al te aanvallend aan komt want ik doe mijn best het zo niet te typen (dus niet aanvallend) en verder ben je welkom hoor met al je adviesen
Otje_Merlot schreef:ik lijk wel de enigste hierkijk hier het gedichtje:
deze dieren lijden levenslang
en altijd zijn ze heel erg bang
ze hebben pijn elke keer
niet zonder,maar met meer
op deze dieren wordt getest
ze zitten altijd in hun eigen mest
de een leeft voor cosmetica
de ander voor een ziekte
ze hebben allemaal hetzelfde lot
deze levens zijn volledig verrot
de mens heeft hen dit aangedaan
en laten deze dieren pijnlijk vergaan
er zijn ander methodes,beter
dat is heel erg zeker
maar deze methodes worden genegeerd
omdat de mens bang is voor verrandering
ze zijn het door de tijd heen verleerd
er is ook wel eens een anderling
maar die wordt genegeerd
luisteren is de mens verleerd ...
By Isabella Prins
en wat vinden jullie ervan?
Citaat:het muisje wordt beter en er wordt aangetoond dat het helpt om er wat tegen te doen.
Citaat:@otje_merlot je bent heus niet de enige in dit topic hoor, maar niet iedereen mag en kan (hihi) de hele dag achter de pc zitten en wachten op een antwoord van iemand op een berichtje hier
Nevony schreef:Oowjah, leuk of op een konijntje met hele live grote ogen en dan wil je me dat ook aandoen? ofswiets
Otje_Merlot schreef:uhm hij doet uht nu niet meer ennu ik had het gedicht nnog een beetje aangepast dus uhm tjah
en het is misschien leuker als de zinnen er helemaal staan want het past niet helemaal en waar heb je die foto geuplaod?
maar verder issie erg gaaf en leuke foto!!
kijk dit is het gedicht nu:
Deze dieren lijden levenslang
en altijd zijn ze heel erg bang
Ze hebben pijn elke keer
niet zonder,maar met meer
Op deze dieren wordt getest
ze zitten altijd in hun eigen mest
De een leeft voor cosmetica
de ander voor een ziekte
Ze hebben allemaal hetzelfde lot
deze levens zijn volledig verrot
De mens heeft hen dit aangedaan
en laten deze dieren pijnlijk vergaan
Er zijn andere methodes,beter
dat weten we en dat is dus zeker
Maar deze methodes worden genegeerd
omdat de mens bang is voor verandering
Ze zijn het door de tijd heen verleerd
er is ook wel eens een anderling
Maar die wordt genegeerd
luisteren,is de mens verleerd ...
Dit is waanzin dit moet stoppen
mij kan dat dus wel verotten !!!
--->By Isabella Prins<---
Astragirl schreef:Wat ik het ergst vind van allemaal, ze hebben resultaten, maar ze blijven maar maar doordoen en doordoen met zelfde testen omdat ze een zo groot mogelijke groep willen hebben...Dieren kan je bovendien soms op fysisch vlak helemaal niet vergelijken met mensen, dan kloppen de resultaten weer niet, en daar gaan ze weer...