Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lianne007 schreef:wij houden zielsveel van ze,en om ze binnen te houden zou ze kapot maken,en ik denk dat bijna elke kattenbezitter in nederland er zo over denkt
Lianne007 schreef:@desire: en jij hebt katten en jij weet precies hoe onze katten zijn,:)
ze leven op een boerderij en kunnen niet op een mini stukje buiten en de rest binnen zijn.
dat doe je toch ook niet met een hond?
en in het asiel hebben ze geeneens de ruimte om hun stress te uitten,kunnen ze amper de kont keren in zon klein hokje.
maar het zou te kunnen proberen zijn zon verbod in te voeren,ik zou me er dood om lachen en dat doe ik nu ook.
een kat als een hond uitlaten op uitlaatterreinen![]()
als ik ooit het gezeik krijg van 1 iemand hier uit de buurt,help ik hem graag zn tuin te verbeteren, en als hij daar geen genoegen mee neemt is het ook geen persoon om mee te praten,een beetje flexibel zijn van beide kanten draagt ook mee aan de tolerantie in dit land.
Lianne007 schreef:hier kan altijd over door gediscusserd worden, argument kloppen van beide kanten.
maar wat de oplossing zal zijn? alle katten binnen houden?
het zit bijna niet in het karakter van een kat om aan een lijntje te laten lopen,en daarnaast zijn er nog zwerfkatten dus loslopende katten zijn er altijd.
onze katten lopen ook los, en wij hebben er nog nooit geklaag over gehad.