Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij gaat nu lekker in zijn bench als ik weg ga en hij ziet dit als een veilige plek maar zorg ook dat je hond genoeg buiten komt en ook veel loopt zodat die ook moe is als jij weg gaat dat voorkomt janken en slopen maja wie ben ik om jou te zeggen dat dit niet gaat werken als je met 2 man werkt en niet thuis bent dus tja dat beest lijd er maar onder
Zo kan je hem ook vragen zijn bal of zijn pop te zoeken, dat zijn allemaal leuke spelletjes voor een hond. Nou heb ik een extreem slim monster want daar kan je als een kind van 3 mee praten. Maar dat heb ik hem wel aangeleerd. Sylvia schreef:SuperSmurf, aandacht proberen te trekken als je 'm negeerd en 'will to please' zijn 2 dingen die los van elkaar staan... Dat hij de aandacht probeerd te krijgen wil nog niet zeggen dat hij je wil plezieren, aan je verwachtingen wil voldoen, etc etc.
KiWiKo schreef:En dit moet het slopen afleren??????????? hmmmmmmmmm
maar das dan mijn eigen schuld, had ik mijn tijd maar anders in moeten delen.
wat ook een idee is koop je een bot en dan kan je er ook allemaal snoepjes tussen doen dan is hij ook een tijdje zoet bezig om die snoepjes eruit te halen en daarnakan hij aan z'n bot verder gaan.