Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:21

TS is op vakantie denk ik

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:25

hahaha minstens een paar jaar, tot iedereen het voorval vergeten is ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:26

Vast wel

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:30

ik ben het helemaal eens met de reacties die hier voor gelden!!!
je gaat toch een hond niet weg doen die je al 8 jaar hebt!!!
koop dan gewoon geen nieuwe pup!! dan had hij wel mee op vakantie gekunt!
en over die paarden ik heb 2,5 jaar 1 pony gehad waar ik te groot voor werdt! (dat vindt ik een reden om een beest weg te doen omdat je hem anders pijn doet om er nog op te gaan zitten) jij hebt in 1,5 jaar tijd 4 ponys gehad en nu ben je eindelijk redelijk tevreden met een pony (wat ik niet snap want ik geloof dat je dat al bij de 1e had moeten zijn!) wil j een paard starten echt niet normaal hoor! dat vindt ik in elkgeval!
ik hoop voor je dat je niet nog meer beesten gaat kopen want ik vindt het gewoon zielig als ze steeds weg moeten bij iemand....je moet gewoon blij wezen met 1 pony (dus die je nu hebt bijvoorbeeld) want ik kan 10 tallen mensen op noemen die niet het geluk hebben die een pony of paard kunnen betalen!

nouw ik ben me verhaal kwijt maar wil nog 1 ding zeggen!:

ga a.u.b is even na denken wat je die beestjes aan doet!

amen..............
Laatst bijgewerkt door anniek_uc op 06-08-05 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:32

Jij weet niet eens wat huilen om een dier is

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:34

totaal geen gevoel of band met dieren noem ik dit.....zo ontzettend triest dat er dit soort mensen rond loopt...mijn pony is ook niet perfect maar alleen als ik niet meer voor haar zou kunnen zorgen zou ze weggaan...en ik zal eerder zelf niet eten als dat zij geen eten krijgt. en datzelfde geld voor mijn honden, 2 vreselijk gestoorde beagles die (tenzij et een vliegvakantie is, dan gaan ze naar hele lieve kennisen) altijd mee op vakantie mogen.
ben wel benieuwd naar een reactie van TS....net zoals iedereen, kom wees een held verwend nest en verdedig je zelf es!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:39

Ik denk dat wij de titel gewoon verkeerd begrepen hebben en er te snel vanuitgegaan zijn dat het tranen van verdriet waren. Zijn eerder gewoon vreugdetranen denk ik

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:41

Faas schreef:
Ik denk dat wij de titel gewoon verkeerd begrepen hebben en er te snel vanuitgegaan zijn dat het tranen van verdriet waren. Zijn eerder gewoon vreugdetranen denk ik

kijk en hier ben ik het ook nog is 100% mee eens!!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:45

bonnielau schreef:
totaal geen gevoel of band met dieren noem ik dit.....

ben wel benieuwd naar een reactie van TS....net zoals iedereen, kom wees een held verwend nest en verdedig je zelf es!

jaaa !
kom op !

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:45

Frank schreef:
*Hoopt het

Weet het wel zeker

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:53

Zijn ze in 8 jaar nog nooit op vakantie geweest of zo dat die hond nu in 1 keer weg moest. O lees nu net een ander topic dat ze een nieuwe pup hebben... Echt walgelijk gewoon zulke dingen. Hoe haal je het in je botte hersens om uberhaupt aan dieren te beginnen.
Als je dit soort dingen van je ouders leert....jammer dat je die niet in kunt ruilen dan.

Hier in de straat wonen ook van die mensen....elke zomervakantie gaat hun oude hond weg en na de zomervakantie nemen ze weer een nieuwe hond. Meestal pups want die zijn zo lief. Stelletje piep lui zijn het.

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:55

ach, arm dier...

sabine_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:00

het is niet alleen een verwend nest die niks om dieren geeft en ze zo maar zonder volges mij, wat ik eruit begreep teminste, veel reden een dier weg doet. maar ze is ook nog is een lafbek die zigzelf niet durft te verdedigen als ze zelf een topic begint dan mag ze uiteindelijk ook wel eens even haar mening of verdediging laten horen. en bij die over de chiwawua pup geeft ze wel gewoon antwoord in het begin. heel laf en egt dom ik wordt egt nie goed van zulke kinderen en ben het volledig met jullie reacties eens. en er was ook iemand die de reactie van een kennis van haar wouden hebben. ik ken haar niet en weet ook niet wie het is maar als ze egt zo is als ze op mij overkomt dan denk ik nier dat ze kennissen heeft. niemand wil haar waarschijnlijk kennen. ik zou zo een misselijk persoon ook niet willen kennen en verder wil ik alleen nog kwijt wat ik al eerder heb geschreven in haar topic en dat is dat ze is moet leren denken als ze dat nog kan! en dat van die mensen in jou straat vind ik ook egt niet kunnen ik heb niet eens een pup of een hond of een paard

mirarocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:02

als wij op vakantie gaan dan doen we onze hond ook nog een dierenpension vind ie nog leuk ook met al die honden er bij.
maar asl je dan terug komt moet je dan eens kijken hoe mooi dat lijkt die van ons kkwam er de vorige keer zo hard aan rennen en tegen iedereen opspringen zo van jullie zijn er weer ik ga mee naar huis jippie!!!¡¡¡
dan kost het je maar geld.
wij hebben onze hond gratis gekregen en hij werd te dik dus hij aan de lijn apart voer gekocht dan heeft onze hond al 500 euro gekost
maar ik vind ALS JE EEN HOND NEEMT OF EEN ANDER DIER MET JE ER OOK VOOR ZORGEN EN ALLE DIERENARTS KOSTEN EN WAT NOG MEER ERBIJ BETALEN JE HEBT OOKEEN DIER GENOMEN DAN MOET JE ER OOK VOOR ZORGEN en niet de hond verkopen omdat je dom weg op vakantie gaat dan maar niet op vakantie dat boeit niks.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:03

mirarocky schreef:
als wij op vakantie gaan dan doen we onze hond ook nog een dierenpension vind ie nog leuk ook met al die honden er bij.
maar asl je dan terug komt moet je dan eens kijken hoe mooi dat lijkt die van ons kkwam er de vorige keer zo hard aan rennen en tegen iedereen opspringen zo van jullie zijn er weer ik ga mee naar huis jippie!!!¡¡¡
dan kost het je maar geld.
wij hebben onze hond gratis gekregen en hij werd te dik dus hij aan de lijn apart voer gekocht dan heeft onze hond al 500 euro gekost
maar ik vind ALS JE EEN HOND NEEMT OF EEN ANDER DIER MET JE ER OOK VOOR ZORGEN EN ALLE DIERENARTS KOSTEN EN WAT NOG MEER ERBIJ BETALEN JE HEBT OOKEEN DIER GENOMEN DAN MOET JE ER OOK VOOR ZORGEN en niet de hond verkopen omdat je dom weg op vakantie gaat dan maar niet op vakantie dat boeit niks.

_/o\_ Mooi gezegd!!! Jij weet tenminste hoe het hoort.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:06

Eigenlijk heb ik er geen woorden voor over, maar toch...
Hoe DURF je!
Hoe durf je te zeggen dat je het erg vindt, hoe durf je te zeggen dat je zo hard moet huilen! Toen ik je berichtje las vond ik het nog sneu voor je, maar wel een wal-ge-lijk-e rotstreek van je ouders, maar je hebt nota bene de advertentie zelf geplaatst!!!!
Blijkbaar hebben jullie veel geld?
Dat geld zijn jullie dus ab-so-luut niet waard.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:07

Hee ik ook Faas . Mijn hond vond het ook leuk in het pension, we zijn ook extra nooit langer op vakantie gebleven terwijl dat kon, omdat we vonden dat dat niet eerlijk was tegenover onze hond. Die wilde ook wel weer naar huis .
Vind het walgelijk! Sorry hoor, maar wat een verwend nest! In 1,5 jaar 4 paarden verslijten, een hond wegdoen omdat je op vakantie wil, en dan een nieuwe pup krijgen. En dan worden puppies groot en dan wil ze weer een andere pup.
Gelukkig heeft mijn moeder me altijd geleerd dat als je een dier neemt, je ervoor moet zorgen, wat er ook gebeurt!

wendiiY

Woonplaats: op een stoel achter de computer in nederland, zuidholland, dordrecht ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:08

ik sluit me bij me voorgangers ana zoiets doe je niet!!!!!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:14

en dan zelf verdomme nog een advertentie plaatsen op bokt???
echt......grrrrrrrrrrr
hoe maak je mij kwaad???????
OP DEZE MANIER........

echt dat soort mensen is om van te kotsen!!!!!!!!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:16

Pff dit is wel erg triest, mensen die met dieren omgaan alsof het afval is... magnetronmaaltijd ofzo, even van genieten en dan dumpen..

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:19

ik heb hier geen woorden voor, ik hoop dat je trots bent op jezelf, ik weet zeker dat je dan de enige bent, want niemand hier zal trots op je zijn dat je een vakantie belangrijker vindt dan je hond!! je tranen zullen inderdaad eerder van vreugde zijn geweest, wat ben jij ZIELIG!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:20

Volgens mij is ze weggekropen onder een steen. En daar hoort ze eigenlijk ook.

toen ik las dat ze namelijk pas een jonge pup erbij hadden gekocht zakte mijn broek af.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:22

staan hier weer een paar ernstig goede en harde berichten..

KOM OP MEISJE, DOE JE OGEN OPEN, ZIE IN WAAR JE MEE BEZIG BENT !
Doe hier iets mee !

en wees niet te laf om wel te plaatsen en je daarna niet meer te laten zien..
reageer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:26

Ik zie dit topic nu pas....

Wat een rotstreek. Te walgelijk voor woorden.

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:28

miisshOrse schreef:
ach, arm dier...

Als ik dit zo allemaal lees vind ik het alleen maar goed voor die hond, die verdient zoveel beter dan wat hem/haar aangedaan is! Wat een stelletje idioten, dit zijn geen mensen te noemen! aan de TS: Wat zou ik graag achter jou IP-adres komen en je eens even in real life de grond in komen stampen. Of nee toch niet, jij bent het niet eens waard om aandacht aan te besteden, en die ouders van je al helemaal niet! Echt een stelletje verschrikkelijk achterbakse mensen! om van te kotsen! en dan hou ik me nog in ook! Als jij zou weten hoe erg ik dit soort mensen haat dan zou je je opsluiten in een donker hoekje en er nooit meer uit komen, als je tenminste een beetje gevoel hebt dan. Ik ben er helaas bang voor dat je geen enkel gevoel hebt. Schaam je diep!