Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faas schreef:Ik denk dat wij de titel gewoon verkeerd begrepen hebben en er te snel vanuitgegaan zijn dat het tranen van verdriet waren. Zijn eerder gewoon vreugdetranen denk ik
bonnielau schreef:totaal geen gevoel of band met dieren noem ik dit.....
ben wel benieuwd naar een reactie van TS....net zoals iedereen, kom wees een held verwend nest en verdedig je zelf es!
Frank schreef:*Hoopt het
mirarocky schreef:als wij op vakantie gaan dan doen we onze hond ook nog een dierenpension vind ie nog leuk ook met al die honden er bij.
maar asl je dan terug komt moet je dan eens kijken hoe mooi dat lijkt die van ons kkwam er de vorige keer zo hard aan rennen en tegen iedereen opspringen zo van jullie zijn er weer ik ga mee naar huis jippie!!!¡¡¡![]()
dan kost het je maar geld.
wij hebben onze hond gratis gekregen en hij werd te dik dus hij aan de lijn apart voer gekocht dan heeft onze hond al 500 euro gekost
maar ik vind ALS JE EEN HOND NEEMT OF EEN ANDER DIER MET JE ER OOK VOOR ZORGEN EN ALLE DIERENARTS KOSTEN EN WAT NOG MEER ERBIJ BETALEN JE HEBT OOKEEN DIER GENOMEN DAN MOET JE ER OOK VOOR ZORGEN en niet de hond verkopen omdat je dom weg op vakantie gaat dan maar niet op vakantie dat boeit niks.
miisshOrse schreef:ach, arm dier...