Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misz_Do schreef:Ik ga geen cursus volgen, ik weet al genoeg van honden.....genoeg om een hond te houden.....
Billy schreef:Maar kom niet janken als je een verknipte hond krijgt via de Marktplaats, want iedereen heeft je gewaarschuwd.
Als al die honden echt zo eerlijk en zo gehoorzaam waren, werden ze nooit via de Markplaats verkocht....
Misz_Do schreef:
en Billy, ik weet nog niet welk ras, ik vind Bull terriers leuk ;P
een middel maat, niet heel klein niet heel groot, maar ik zal eens gaan kijken bij een rasvereniging....
Debo schreef:snap niet dat je zonodig moet bezuiniogen op de aanschaf van je hondeen beest kost geld, en als je voor de aanschaf an al t bezuinigen bent, hoe moet t dan als t beesje bij je woont
Billy schreef:Zal ik je wat grappigs vertellen?
Ik heb een Jack Ruussell, nu ongeveer anderhalf, vanaf pup bij mij, netjes opgevoed met andere dieren, maar toch heeft ze al 3 keer een hok opengekregen en al 2 konijnen en een cavia gemold. Maar agressief? Absoluut niet, het is een ontzettend zachtaardig hondje wat dol is op kindern, en speciaal op mijn neefje van 2.
Maar had ik dit verwacht uit dit hondje?
Absoluut niet, ondanks dat ik weet dat ik een terrier gekocht heb.
Zo zie je, het kan altijd anders uitpakken dan je denkt.
En maak je geen zorgen, de konijnehokken zijn nu goed beveiligd, ze kan er niet meer bij