Ravi lijkt mij zo'n lieve schat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosje01 schreef:Oh vreselijk zeg dat die man het niet zag die heeft dan wel heel erg bord voor zijn kop.
Zoolgangster schreef:Roosje01 schreef:Oh vreselijk zeg dat die man het niet zag die heeft dan wel heel erg bord voor zijn kop.
Tja, slechtziend, dus ik snap wel dat hij dat zelf niet doorheeft dan. Dat hij dan boos wordt op degenen die hem waarschuwen is natuurlijk raar, dan heeft hij blijkbaar het idee dat ze het uitlokken. Maar je weet niet wat hij allemaal al heeft meegemaakt met andere mensen, die zal vast ook al meegemaakt hebben dat mensen zijn hond aan het aaien, lokken, voeren waren.
maralyn schreef:Ik volgde het topic nog niet.
Maar volg met alle liefde!!
Wat onwijs mooi proces...
Samen groeien...!
Ja, ik merk ook echt dat mensen onnadenkend zijn. Zoals telpeva ook zegt.
Zowel met als zonder hesje.
"Ow hij mag wel springen hoor!!"
Van wie is de hond, van u of van ons...?
Heb het trouwens ooit eens gehad in het ov. Had je vier van die stoelen tegenover elkaar.
Ik zat met mn beste vriendin te kletsen en een slecht ziende man, met hulphond in harnas kwam voor ons zitten.
Prima... Ik oprecht de hond negeren. Ging hij schooien... Bij mn beste vriendin die een broodje at.
Dus ik. "Meneer, uw hond schooit en zoekt aandacht bij ons. Wij negeren hem, maar dan weet u er wel van."
Werd ie kwaad op ons.![]()
Gelukkig drie haltes verder er uit.maar dan nog. Erg knullig.
Andersom bestaat dus ook!![]()
Ineke2 schreef:Volgens mij mag je normaal gesproken niet eten in de busAlleen in de trein.
![]()
Ik weet dat meeste mensen zich daar niet aan houden maar toch.
Ik als niet slechtziende persoon kan er makkelijker voor kiezen om dan naar een andere plek te gaan. Dat is als slechtziende persoon een stuk minder gemakkelijk.