[volg] Nala een welsh corgi cardigan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 11:23

Die laatste foto! <3
Heel leuk dat jullie een reünie organiseren, dat vond ik met mijn hondjes ook altijd leuk. Kijken wat de gelijkenissen en verschillen zijn qua gedrag.

jeniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-26 13:11

Zonnehoed schreef:
Die laatste foto! <3
Heel leuk dat jullie een reünie organiseren, dat vond ik met mijn hondjes ook altijd leuk. Kijken wat de gelijkenissen en verschillen zijn qua gedrag.

Ja hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik ben toen ook de stambomen bij een paar weg wezen brengen, vind dat ook heel leuk! Ze toch nog even een keertje zien!

Wij hebben ook wel een groepsapp dus krijg nog bijna wekelijks wel updates en regelmatig foto's. Ook super leuk, en iedereen kan elkaar hier helpen bij een vraag of iets wat ook als heel fijn wordt ervaren!

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 13:17

Zelf vind ik dat ook fijn inderdaad! Wij hebben 2 honden van dezelfde fokker, allebei uit een ander nest. Voor beide is een groepsapp aangemaakt. De één is een stuk actiever dan de ander, en bij de ander was ook geen behoefte aan een reünie. Al merk je dan wel dat sommige mensen je alsnog individueel opzoeken. De behoefte verschilt blijkbaar erg.