Hahahaha maar dat heeft ie geleerd lucilusitano. Hahaha ik zeg er verder niks mee en bedoel er niks mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yom schreef:hahaha ik zou er persoonlijk gestoord van worden. Geef mij maar de coon van mijn dochter die gewoon op schoot of op de tafel ligt
Yom schreef:genoeg is het denk ik wanneer het lijden wordt, maar dat punt is moeilijk te bepalen.
Mijn katten hoor je niet onderweg, dat is wel het fijne. En dan kom je op show en dan zit er ergens een bengaal constant te miepen en dan denk ik gelukkig heb ik die niet
xYaartje schreef:Yom schreef:genoeg is het denk ik wanneer het lijden wordt, maar dat punt is moeilijk te bepalen.
Mijn katten hoor je niet onderweg, dat is wel het fijne. En dan kom je op show en dan zit er ergens een bengaal constant te miepen en dan denk ik gelukkig heb ik die niet
Dat zeker en dat punt probeer ik voor te zijn, maar te vroeg laten gaan wil ik ook niet. Eerst maar de onderzoeken afwachten dinsdag en dan verder kijken naar plan van aanpak.
Lastige is dat Lola het echt nauwelijks laat merken wanneer er iets mis is en je dus echt heel goed naar haar gedrag moet kijken (en op mijn gevoel af moet gaan). Gelukkig weet mijn dierenarts ook dat ik niet zomaar aan de bel trek. Alleen als het echt nodig is.
Wat fijn Yom dat je katten zo makkelijk er mee zijn! Dat maakt het reizen en showen danecht een stuk leuker en fijner. Bengalen zijn volgens mij sowieso wel praat graag dacht ik?
En dan nog een geluk ook dat je thuis was Azmay!
xoranlover schreef:xYaartje schreef:Dat zeker en dat punt probeer ik voor te zijn, maar te vroeg laten gaan wil ik ook niet. Eerst maar de onderzoeken afwachten dinsdag en dan verder kijken naar plan van aanpak.
Lastige is dat Lola het echt nauwelijks laat merken wanneer er iets mis is en je dus echt heel goed naar haar gedrag moet kijken (en op mijn gevoel af moet gaan). Gelukkig weet mijn dierenarts ook dat ik niet zomaar aan de bel trek. Alleen als het echt nodig is.
Wat fijn Yom dat je katten zo makkelijk er mee zijn! Dat maakt het reizen en showen danecht een stuk leuker en fijner. Bengalen zijn volgens mij sowieso wel praat graag dacht ik?
En dan nog een geluk ook dat je thuis was Azmay!
Het hoe dan ook moeilijk want katten laten toch al niks merken. We hadden een tijdje terug een kat in de trimsalon met een ingegroeide nagel. Eigenaar had niks gemerkt.
Hier onweert het nog behoorlijk of eigenlijk weer.
Elani zit voor de raam te mekkeren zou ze denken dat ze op de foto gezet wordt ?
xoranlover schreef:Hahahaha maar dat heeft ie geleerd lucilusitano. Hahaha ik zeg er verder niks mee en bedoel er niks mee
Siggislief schreef:Van de week gooide ik een snoepje de lucht in, vind Nero helemaal geweldig..
Dan vangt ie hem vaak ook nog op vanuit de lucht met 2 poten, ziet er echt hilarisch uit.
Maar van de week gooide ik hem op/omhoog, en hij slaat er naar en ik krijg dat snoepje terug recht in het gezicht..
Hanneke137 schreef:Siggislief schreef:Van de week gooide ik een snoepje de lucht in, vind Nero helemaal geweldig..
Dan vangt ie hem vaak ook nog op vanuit de lucht met 2 poten, ziet er echt hilarisch uit.
Maar van de week gooide ik hem op/omhoog, en hij slaat er naar en ik krijg dat snoepje terug recht in het gezicht..
Dit is geniaal
Siggislief schreef:Van de week gooide ik een snoepje de lucht in, vind Nero helemaal geweldig..
Hanneke137 schreef:Oh dat is ook wat, de kat op zolder kwijt zijn.
Wij hebben onze Moos ook wel eens de volgende dag uit de badkamer gelaten. Bleek die gezellig in het handdoeken mandje te liggen maar meestal staat hij op als we gaan. Een paar keer dus niet, oeps.
Hanneke137 schreef:Oh dat is ook wat, de kat op zolder kwijt zijn.
Wij hebben onze Moos ook wel eens de volgende dag uit de badkamer gelaten. Bleek die gezellig in het handdoeken mandje te liggen maar meestal staat hij op als we gaan. Een paar keer dus niet, oeps.
xYaartje schreef:Hanneke137 schreef:Oh dat is ook wat, de kat op zolder kwijt zijn.
Zeg dat en een kat die hoort die kun je dan nog roepen en lokken met brokjes. Met Lola is het dan afwachten tot ze zelf weer komt want ze is doof en hoort het dus niet wanneer je haar naam roept. Dan kan ik roepen en schudden met brokjes tot ik een ons weeg, maar dat werkt dan niet.
Oeps... dat is ook niet slim van Moos. Dan lag die daar wel duidelijk lekker!
Crazycat: Bizar dan he dat ze niet even gaan mauwen....
xYaartje schreef:Siggislief schreef:Van de week gooide ik een snoepje de lucht in, vind Nero helemaal geweldig..
Sorry ik heb hier stiekem om moeten lachen. Zie het hele beeld zo voor mij.