MarlindeRooz schreef:Nicje87 schreef:Op het werk hebben wij een nieuwe collega "Koen".
Ik moest meteen aan dit topic en een kalkoen denken.."Sorry Koen"
Als hij vervelend is: onder je arm nemen en een rondje door het kantoor!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pareltjes schreef:pillow schreef:Ik had ooit een grote haan die mij aanviel. Die heb ik een keer tijdens de aanval bij zijn nek gegrepen en net zolang omhoog gehouden tot hij slap was. Laten vallen en hij kwam weer bij en heeft het nooit weer gedaan.
Mocht je van Koen af willen dan heb ik wel een wit hok in de bijkeuken.
Hier is een naam voor:
Dierenkwellerij! Is nog strafbaar ook trouwens!
Je zou beter moeten weten.
pillow schreef:Je mag hem wel schoppen en met een bezem te lijf en mijn methode was beulerij en kwelling mishandeling weet ik wat. Bij de keel pakken is vlgs mij niet pijnlijk hij heeft er niks van over gehouden. Een haan die je de benen open haalt dat is mishandeling.
Ibbel schreef:Maar de haan had wel op wintersport gestuurd mogen worden op dezelfde manier?
Want dit was - zo klinkt het mij in de oren - een soort mislukte poging 'm te laten hemelen. Die alsnog succes had. Haan leeft nog en valt niet meer aan.
Lijkt mij voor de haan uiteindelijk een betere uitkomst dan wintersport.
Sunshinedaan schreef:@TS: hoe gaat het nu met Koen? Gaat hij al mee met de dagelijkse boodschappen als handtas?
Gedraagt hij zich een beetje?
Marigold schreef:My 2 cents zijn voor ‘Keet is aan het broeden’. Op een hele groep Keetjes en Koentjes in spé!
Het is er althans wel de tijd van het jaar voor!