Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Wij kunnen het allemaal wel verdrietig en rot voor TS vinden maar wij zien die hond niet en die man en DA wel. Wellicht het idd niet zo erg is als de TS hier schetst!
Wat mij ook wel kan voorstellen. Ik ken geen 1 DA die er niet in mee zou gaan wanneer het duidelijk zijn tijd is.
Dus TS, koop een dikke jas voor het dier of houd hem binnen de tijd die hij nu nog heeft.
Laibadji schreef:Omdat mijn man dat geld er niet voor over heeft. En omdat de eerste DA daar het nut niet van inziet. En dat is het dubbele van de situatie. Ik vind het niet eerlijk naar de hond toe. De ontstekingsremmer/ pijnstilling is nog opgedreven.
Beemsterkaas schreef:Ik ben opgelucht dit te lezen.
Een heel forum riep zo hard om de hond in te slapen zonder deze te zien. Ik vroeg me vooral af, wat de hond jou zelf te vertellen heeft.
Honden ervaren pijn anders dan mensen. Zielig bestaat niet voor ze. Soms willen ze gewoon écht heel graag blijven leven tot het écht niet meer kan.
Slmt9 schreef:Popstra schreef:Wij kunnen het allemaal wel verdrietig en rot voor TS vinden maar wij zien die hond niet en die man en DA wel. Wellicht het idd niet zo erg is als de TS hier schetst!
Wat mij ook wel kan voorstellen. Ik ken geen 1 DA die er niet in mee zou gaan wanneer het duidelijk zijn tijd is.
Dus TS, koop een dikke jas voor het dier of houd hem binnen de tijd die hij nu nog heeft.
Wat een bijzonder empatische reactie, precies waar TS nu behoefte aan heeft gok ik