Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Ladyson schreef:He TS wat rot..
Even een andere insteek. Je hond is nu door meerdere klinieken en dierenartsen bekeken en 'goed' (genoeg?) bevonden. Alle vitale functies zijn meermaals gecheckt. Het lijkt dan sowieso wel echt niet levensbedreigend te zijn. Misschien is het goed om even pas op de plaats te maken en jezelf, maar ook je hond, wat rust te gunnen.
Ik heb eerder in het topic ook reacties van bokkers voorbij zien komen waarbij er honden waren die door de hotspot helemaal van de leg waren.
Nee, het komt op mij over als ze hebben ts gewoon een zieke hond mee naar huis gegeven (zonder info of diagnose) want in het bloed zijn afwijkende waardes te zien.
Als ze er niet uit hadden gekomen hadden ze ts moeten doorverwijzen.
Het punt is dat ik de dingen die ts omschrijft als ernstig zie en dat kan heel snel verkeerd gaan. Zeker als hij weer niet zelfstandig drinkt. Ts kan thuis geen vocht middels infuus toedienen immers.
Ik snap wel dat ts er niet gerust op is.
Saranghea schreef:Dat klinkt als slecht geleverd werk van de kliniek. Een alt waarde die verdubbeld is maken we ons hier ook niet altijd direkt druk over. Maar een hotspot die niet behandelt is en dikker geworden is is al een maximaal grove fout. Ook als de grote reden neurologisch lijkt. Heb je dan inmiddels wel antibiotica ervoor?
Lees inmiddels dag je carporal nog een keer moet geven. Heb je iets in de richting van omeprazol thuis? Dan zou ik hem dat een half uur geven voor de carporal