Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Zo leuk! Kan hij zelf via de spijlen van het balkon naar buiten? Echt een heerlijk kattenleven.
Tancreda4 schreef:Ach wat fijn dat het goed met hem gaat! Wel heel spannend van z'n hart geluidje, maar fijn dat hij een aangepaste narcose gaat krijgen. Snap je zorgen heel goed hoor, mijn kat met hart problemen is begin dit jaar met speciale narcose aan z'n tanden geopereerd. Toch wel spannender als ze wat zwakker zijn zeg maar... gelukkig is alles goed gegaan. Hier is aangepaste narcose constante controle van 1 of 2 dierenartsen dus echt in goede handen.
Hopelijk verloopt bij jullie t uiteindelijk ook goed!
Hij is echt zo koddig om te zienDat vriendinnetje ook
sasja0705 schreef:Ik zeg ook : kijk naar bij een andere da.
Bij ons is het (compleet) ook rond de 350/450
En hierna redden ze zich echt wel. Heb hier 2 bijna tandloze en die eten gewoon ook brokjes (wel haal ik qua formaat kitten brokjes)
Mijn oude sibeer heeft in 2016 alles eruit gekregen en die is erna super opgeknapt
senna21 schreef:Wat een zorgenkindje, die Boes.
Drinkt/plast Boes ook veel? Ik hoop het niet, maar door diabetes gaat de gezondheid van een kat ook snel achteruit.
Esther_ schreef:Boes heeft geluk met jou .
Heeft Boes geen FIV? Omdat hij een buitenkat is, en af en toe blijkbaar vecht. En slechte tanden, meer ontstekingen kan een van de eerste tekenen zijn dat zijn weerstand flink achteruit gaat.
Eline_S_S schreef:Esther_ schreef:Boes heeft geluk met jou .
Heeft Boes geen FIV? Omdat hij een buitenkat is, en af en toe blijkbaar vecht. En slechte tanden, meer ontstekingen kan een van de eerste tekenen zijn dat zijn weerstand flink achteruit gaat.
Ik heb even gegoogeld en zie zeker symptomen die overeen komen. Ik ga er volgende week bij de dierenarts naar vragen!