Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nogmaals..... ik vraag of er een plekje te vinden zou zijn wat HETZELFDE of beter bied dan dat pension van €20 per dag, maar dan voor minder.
Fem schreef:Wat een ellende.
Er wordt hier echt tegen dovenmans oren gepraat hoor.
Het is wel duidelijk dat TS alleen een bepaald antwoord wil horen. De rest is totaal niet interessant.
Een goed pension is gewoon elke cent waard.
Momo94 schreef:Fem schreef:Wat een ellende.
Er wordt hier echt tegen dovenmans oren gepraat hoor.
Het is wel duidelijk dat TS alleen een bepaald antwoord wil horen. De rest is totaal niet interessant.
Een goed pension is gewoon elke cent waard.
Dat dus en ineens herinner ik mij een ander topic van TS... en dat gaat precies hetzelfde. Voor een dubbeltje op de eerste rang. Je kan niet het beste krijgen voor het goedkoopste budget en je vervolgens toch nog in allerlei bochten proberen te wringen, terwijl het er gewoon niet is.
Schuur_ schreef:Dat is waar ik (en met mij anderen) over vallen. Eerst zou ze 4 weken pension moeten betalen en nu 1,5 week. Dat betekent een hoop onverwacht vrijgekomen budget maar dan nog moet de hond voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dat extra budget wordt aan haar zelf besteed maar de hond krijgt geen zekerheid.
Als dadelijk dat gekende pension van 20 euro vol zit, wat dan? Boek gewoon en je bent van de stress af
dollyspikkel schreef:Dan ben ik waarschijnlijk veel te simpel dat ik zou kiezen voor mijn dieren ipv naar Canada te gaan als het op iedere euro aankomt
mvdende schreef:_chou schreef:Heb je al wat gevonden/geboekt? Of ben je nog opzoek?
Ik heb besloten dat Skip naar hetzelfde pension gaat als waar hij in Oktober geweest is, die ga ik boeken zodra ik mijn eigen planning wat verder heb uitgewerkt.
Maar mocht je nog iets weten/ vinden dan ga ik daar zeker naar kijken.