Het is maar goed dat ik niet meer ruimte heb, ik zou echt niet kunnen kiezen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is maar goed dat ik niet meer ruimte heb, ik zou echt niet kunnen kiezen.
Het worden echt steeds meer katjes nu!

xoranlover schreef:Ooh Enza en Eros wat een lekkere smoeltjes!
Ik vind ze geweldig. Maar ik ben op show toch altijd weer blij dat mijne niet zo groot en zwaar zijn
En die weegt dan maar 7,5 kilo
) pmarena schreef:Op naar het volgende klasje, leuk man
Stinken natvoer poepies harder dan de melkpoepies...?
Yom schreef:xoranlover schreef:Ooh Enza en Eros wat een lekkere smoeltjes!
Ik vind ze geweldig. Maar ik ben op show toch altijd weer blij dat mijne niet zo groot en zwaar zijn
je mag die van mij wel ff 5 minuten in showhouding komen vasthouden een keerEn die weegt dan maar 7,5 kilo
Ik vind Enza wel een heerlijk toetje hebben.
Zijn de zwarte al gereserveerd? Laatst hoorde ik iemand zeggen dat ze er misschien nog een zwart poesje bij wilde (nu nog denken wie dat nou ook alweer zei)
Schatjes.
Schuiven met de voeten en dikke sokken aan haha! Maar wel een heerlijke fase
pmarena schreef:Geen topzware glazen neerzetten, en niet al teveel gehecht zijn aan je bank
en het is heel gezellig! Siggislief schreef:Ze zijn echt te schattig, kleine frummels..
Om op te vreten!

Heb ze ook allemaal bewaard!
Ergens hoop ik dat ze gewoon allemaal al weg zijn haha! Had je al geappt vóór de dekking. Maar man, wat ben ik verliefd op je poezenbeestjes
maar mn man doet me echt iets aan als ik met nog een kat aan kom zetten

En Fiore begint nu mooi weer wat bij te trekken! Wat hebben we haar volgepropt met voer zeg, ze is onverzadigbaar en 6 kittens voeden hakte er behoorlijk in. Gelukkig trekt het nu weer bij.
Stuk voor stuk zijn ze zoooo leuk!