Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SayaJones schreef:Nee nog niet. Mensen die perse een bepaald kleurtje willen halen vaak al eerder af.Stille aanbidder van de hondjes hier
Heb je ook wel eens gehad bij/na het matchen dat er mensen afhaken? Die perse een wolfsgrauw reutje willen maar dat die niet matched met de potentiele eigenaren?
Urbiezira schreef:Hoe zit dat bijvoorbeeld met voorkeur voor langhaar/korthaar?
Ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat kleur of geslacht mij niet zo veel uit zou maken, maar lang of korthaar dan weer wel (vind mijn langharige kat inmiddels genoeg wat betreft haar). Je weet van tevoren in zo'n situatie als deze natuurlijk nooit wat de verdeling gaat worden, maar neem je mensen die voorkeur hebben daarin zeg maar niet "in behandeling"? Of gaan ze weer op de wachtlijst als het niet uitkomt?
Edit: overigens trouwe volger van alle nestjes, smelt elke keer weer. Maar helaas, ons leven is nog niet klaar voor een hond erbij
Urbiezira schreef:Een voorkeur is prima maar wil je absoluut geen langhaar is het misschien niet zo handig je aan te melden voor een nest met grote kans op langhaarHoe zit dat bijvoorbeeld met voorkeur voor langhaar/korthaar?
Ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat kleur of geslacht mij niet zo veel uit zou maken, maar lang of korthaar dan weer wel (vind mijn langharige kat inmiddels genoeg wat betreft haar). Je weet van tevoren in zo'n situatie als deze natuurlijk nooit wat de verdeling gaat worden, maar neem je mensen die voorkeur hebben daarin zeg maar niet "in behandeling"? Of gaan ze weer op de wachtlijst als het niet uitkomt?
Edit: overigens trouwe volger van alle nestjes, smelt elke keer weer. Maar helaas, ons leven is nog niet klaar voor een hond erbij
Van schreef:Nee nog niet. Mensen die perse een bepaald kleurtje willen halen vaak al eerder af.
In overleg is wel veel mogelijk trouwens alleen met nu bijvoorbeeld maar 1 wolfsgrauw reutje moet ik keuzes maken
Kaitlyn schreef:jup ook in dit nest hebben we hierom afzeggers.Van schreef:Nee nog niet. Mensen die perse een bepaald kleurtje willen halen vaak al eerder af.
In overleg is wel veel mogelijk trouwens alleen met nu bijvoorbeeld maar 1 wolfsgrauw reutje moet ik keuzes maken
Laten mensen het daar echt op klappen?
Mijn vriend en ik gaan zondag kennismaken bij fokkers van Oud Duitse herders. Wij willen wel echt een reu tegen de tijd dat we ruimte hebben, en hebben een sterke voorkeur voor zo zwart mogelijk. Maar ik ga wel echt van hun expertise uit en als hij dan vooral veel bruin zou hebben dan is dat maar zo.
Ik vind je p[ups echt geweldig, wat een variëteit in kleur zit er ook in!