Ben blij dat de rest nu goed gaat. Was vanochtend wel verdrietig om Jesse maar nu ik lyn zie met haar 9 fitte pups doet dat wel goed. Guinness is een hele lieve rustige hond en die is nu dus ook in huis. De andere twee heb ik overdag even verbannen naar de kennel. Anders is het te onrustig voor lyn en de pups. Maar Guinness is dus gek van pups, was met de bevalling al hele tijd aan het kijken van achter de hekjes. Maar nu is die zo verliefd op de pups. Hij weet dat die er niet in mag en dat t lyn haar pups zijn. Maar hij houdt ze goed in de gaten en als er een begint met piepen staat die direct naast de kist te kijken of alles wel goed gaat 
Lyn vind dat bij Guinness ook prima. Ze is met hem opgegroeid en misschien weet ze dat hij nooit slechte intenties heeft en wel uit haar persoonlijke bubbel blijft…

Peet papa, excuses voor the mess. Na zo’n hectische dag als gister had ik savonds geen zin meer om op te ruimen

Net de kist even gepoetst en weer schone kleden erin. Ben nu in huis wat aan het opruimen en reorganiseren, geeft weer wat rust dat dat gedaan is en alles weer op de handige plek staat. Proberen de chaos van gister maar een beetje te vergeten en weer terug naar de gestructureerde situatie