Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lenora_C schreef:Dit hele topic is met de beste bedoelingen voor Siem geopend. En als hulp voor mij, om mij te helpen sneller vrede te hebben met het onvermijdelijke.
Citaat:En de beslissing is gevallen. Mijn hart heeft vrede gevonden. Het is goed geweest, het is klaar, Siem kan echt niet meer.
Citaat:Ondanks dat hij nog steeds vrolijk is en zijn best doet voor mij. Ik ga mijn verantwoordelijkheid pakken en morgen inslapen niet meer voorleggen, maar als enige optie geven aan mijn Dierenarts.
Citaat:Eten moet op borsthoogte geserveerd worden, anders eet hij alleen wat hij echt echt echt heel lekker vind. Voor het minder lekker eten is de pijn met bukken denk ik te groot.
Citaat:Het doet mij verschrikkelijk zeer, maar ik heb er vrede mee. Ik moet voor hem kiezen en oh, wat heeft hij zich al die tijd sterk gehouden voor mij.
Citaat:Hij ligt nu lekker op het balkon in de schaduw, hij wilde dat graag ondanks de hitte. De komende tijd mag hij alles. Ik leg mijn bed wel vol met incontinentie materiaal. En dan hoop ik dat ik of toch nog iets voor hem kan krijg om zijn laatste dagen comfortabeler te maken of dat de dierenarts snel tijd heeft om langs te komen....
VuurVleugels schreef:Nou, in ieder geval wel duidelijk dat sommige mensen op bokt nóóit in real life een samenwerking aan moeten gaan... De redenatie van comfortabel zelf aan z'n einde laten komen in deze context doet míjn tenen namelijk krullen. Brrr.
Sabri schreef:Jouw kat, jouw keus! Alleen een dierenarts mag ten alle tijden besluiten niet in te slapen als alleen de eigenaar dit wenst en hij er zelf niet achterstaat. In dat geval kun je ook bv denken aan een andere dierenarts en thuis inslapen(wel zo fijn voor de kat)
Doe wat voor jouw goed voelt. Dus niet zoals je je topic nu noemde?
Naast dat je kat nogal levendig is, en vandaag wat minder, welk dier gedraagd zich niet wat anders met zulke hitte???
En verder is wiskas nu niet het meest fijne / goede voer..Beter een goed merk bv geef eens een blikje kippenboutfilet van schesir/almo nature.
Verder sterkte in wat je kiest. Ik zou zelf zoals ik eerder schreef haar in een kamer zetten apart en haar zelf gunnen om zelf waardig te kunnen sterven, zolang ze nog levendig is en nu nog op het balkon gaat liggen en de dierenarts dit oke vindt. Maar ik begrijp ook goed dat je dat niet ziet zitten, soms is het voor jezelf ook genoeg geweest, in de zin van teveel zorgen voor/bang dat hij lijden gaat, wat met vakantie etc.