Citaat:Die krijg je vast niet voor €12,50.
Hahaha, niet!? Wat jammer..
Al wilt mijn Olaf er denk ik geen broertje of zusje bij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Ik zal hem hier ook even stammen, Dana is ook aan het rommelen voor haar bevalling: [BB-HK] [VOLG] Nestje Schotse collie korthaar.. Voor de mensen die willen meekijken: https://www.twitch.tv/threedogsandcounting

als er maar niet heel veel auto's rijden) omdat hij zo braaf luistert. 

maar ik denk dat het wel duidelijk is hoe mijn knappe mannetje ongeveer is 

Aanmeldingen Secret Santa - The Dog edition schreef:EmptyWords
CupCakes_
Luna2006
Kiimm_
xLaraaj
NorwayFjord
cursebreaker
Eloya
Kaus
StonedRomy
Sastaic
Nynkster
Daffodil
Josewoos
MarlindeRooz
Moestuin
8nnemiek
Candalisa
Zamora
theadora99
Seven
Yvetjes
Idylle
Oshaa
Zoe_97
Tinkertreas
Zozenn
Bonna
X_Jeanine_x
Beauty1love
Detroit
AfricanLady
Tova
mvdbijl
Donja1996
Nicky91
xxpetraxx
Joy_Mennings
noox
Lau07
Drico
Sem_
Super leuk, zo veel deelnemers!
8nnemiek schreef:Super leuk, zo veel deelnemers!
Bij het aanmelden had ik volgens mij wat tops en flops meegestuurd, kan ik die nog ergens terug vinden?
8nnemiek schreef:"Top: speeltjes met een vachtje, hoe hariger hoe beter.. snacks/kauwdingen met vissenhuid..
en haar guilty pleasure; van die geperste snacks in de vorm van bv tandenborstels en egeltjes.
En iets snuffelmat-achtigs is waarschijnlijk ook een succes.
Flop: speeltjes van rubber of plastic, snacks die sterk ruiken als pens en luchtpijp, snacks die heel erg hard zijn. "
Verras ons! Je hoeft je zeker niet aan de top en flop lijst te houden, alles is welkom, van snacks en speeltjes tot jasjes en mutsen en wandel-spul en verzorgingsspul.
KimD schreef:8nnemiek schreef:Super leuk, zo veel deelnemers!
Bij het aanmelden had ik volgens mij wat tops en flops meegestuurd, kan ik die nog ergens terug vinden?8nnemiek schreef:"Top: speeltjes met een vachtje, hoe hariger hoe beter.. snacks/kauwdingen met vissenhuid..
en haar guilty pleasure; van die geperste snacks in de vorm van bv tandenborstels en egeltjes.
En iets snuffelmat-achtigs is waarschijnlijk ook een succes.
Flop: speeltjes van rubber of plastic, snacks die sterk ruiken als pens en luchtpijp, snacks die heel erg hard zijn. "
Verras ons! Je hoeft je zeker niet aan de top en flop lijst te houden, alles is welkom, van snacks en speeltjes tot jasjes en mutsen en wandel-spul en verzorgingsspul.

gezonde snackjes, trainingssnoepjes, alles met piepjes wat niet makkelijk te slopen is.
), supermarkttroep
Ik denk dat het dan onoverzichtelijk wordt.