Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Mooi tuig, mijn cocker heeft dezelfde in het groen. Ik denk alleen na alle berichten hier dat hij geen M maar een S had moeten hebben. Ik vind wel dat het deel moeilijk over z’n kop gaat terwijl het wel strakker mag zitten als hij hem aan heeft. Ach, pas 7 maanden, hij groeit nog wel.
viphorse schreef:Ik schop dit topic even omhoog …..
Onze oudste hond is jammer genoeg ingeslapen . Nu hebben wij nu een jonge pup van 11 weken groeit als kool. Iemand ervaring met tuigjes op de groei voor een grote opgroeiende pup ?
DuoPenotti schreef:viphorse schreef:Ik schop dit topic even omhoog …..
Onze oudste hond is jammer genoeg ingeslapen . Nu hebben wij nu een jonge pup van 11 weken groeit als kool. Iemand ervaring met tuigjes op de groei voor een grote opgroeiende pup ?
Van waar ben je? In Someren zit een zaak die tuigjes ruilt voor op de groei.
viphorse schreef:Ik schop dit topic even omhoog …..
KarmaChansy schreef:ik heb de hurtta razzle dazzle, die kan je echt ver verstellen ben er zeer tevreden over
[ [url=m/wSzvHZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
viphorse schreef:Ik denk dat wij gewoon maar gaan passen in de winkel en er maar 1 aanschaffen en straks weer verkopen . Op marktplaats betaal je voor een dog copenhagen best wat geld met verzenden erbij en dat vind ik te weinig schelen met een nieuwe.
Bedankt allemaal voor meedenken !
Ps mocht iemand een dog copenhagen tuig nog willen verkopen