Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jorex schreef:Pony's die reageren op alles wat ritselt als een zak met oud brood. Ze krijgen wel eens oud brood gevoerd, dus alle plastic zakjes werken prima als aantrekking en als je niet oppast dan bijten ze erin. Om zich meteen daarna weer te herinneren dat ze hebben geleerd te weigeren voordat ik ze voer. Dus dan kijken ze heel onschuldig de andere kant. Het grappigst vind ik dat mijn mondkapje ook in een plastic zakje zit, dus op de manege staat ponylief voor nop te voedsel weigeren terwijl ik mijn kapje op zet![]()
Het is wel heel handig om hun aandacht te trekken bij een fotoshoot. Oh er staat huisdier in de titel. Maar mijne zijn praktisch gezien 2 grote honden qua formaat.
Century schreef:Ik heb mijn kat geleerd heel irritant te zijn als ik aan het bellen ben, met telefoon of met headset. Hij kan nogal vocaal zijn als hij aandacht wil, en ik ging hem maar aaien als ik belde want dan had ik toch even niets anders te doen met mijn handen. Met het gevolg dat hij nu elke keer aandacht wil als ik bel. En dan aai ik hem maar weer, want anders hoor ik de persoon met wie ik bel niet meer...
Rytir schreef:Heel herkenbaar, als er geluid uit komt moet ze erbij zijn. Aangezien ik klein woon kan ik haar niet in de slaapkamer opsluiten (dan gaat ze bleren) en naar buiten als het regent vind ik sneu. Dus ik heb regelmatig ms teams vergaderingen met een kat in mijn nek of op schoot, dan is ze te minste stilMijn collega's zijn het inmiddels gewend en zwaaien altijd even als ze in beeld komt.