speurneusc schreef:ik heb altijd houtkorrels en daarbij een kattenbak schepje mijn bak staat op de slaapkamer in een ombouw, maar mijn ene kat legt zijn drol op de houtkorrels en graaft dan langs de wanden van de ombouw om hem te begraven wat natuurlijk niet lukt, dan schep ik maar even wat korrels erover dan is de lucht gelijk weg.
plasplekken als ze boven de schone laag gaan komen ruik je wel, maar hier met 2 katten is dat na 3 dagen, dus met 1 kat en elke dag of om de dag de korrels (die zijn schoon) opzij schept en het poeder eruit haalt werkt dat prima.
schep je de poep er dan niet gelijk uit? Als ik zie dat hij gepoept heeft dan haal ik het er gelijk uit. Daarna hark ik het recht met 'n schepje, wat nieuwe korrels erbij en wat geur korrels erover. Vaak de deur nog even open voor de frisse lucht. Dan merk je er niks meer van. Ik kan het echt niet laten liggen hoor tot de volgende ochtend ofzo als hij het in de avond doet bijvoorbeeld.
Ik heb het idee dat de korrels de lucht niet tegen gaat. Ik ga 'n ander soort proberen.