Gisteren:

Vandaag:

De draak zelf maakt zich niet druk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Ik zie op het shirtje helemaal niks. Dus of het lukt haar om het shirt op zij te duwen of get komt van de wrijving. Overdag is ze shirtvrij en dan kijkt ze nog niet naar de wond.
Ik heb toch even overlegd en foto's gestuurd. De draak is ook best druk af en toe dus ben bang dat de hechting er straks helemaal uit komt.
KimD schreef:Wond ziet er inderdaad keurig uit, mocht je vermoeden dat het was irritatie is kun je er altijd een grote hechtpleister overheen plakken voor je het MPS aantrekt. Als je een ini mini beetje olie op het plakgedeelte doet plakt het wel nog maar laat de pleister stukken makkelijker en zonder wondjes los! Dan voorkom je de irritatie.
Amandavd schreef:KimD schreef:Wond ziet er inderdaad keurig uit, mocht je vermoeden dat het was irritatie is kun je er altijd een grote hechtpleister overheen plakken voor je het MPS aantrekt. Als je een ini mini beetje olie op het plakgedeelte doet plakt het wel nog maar laat de pleister stukken makkelijker en zonder wondjes los! Dan voorkom je de irritatie.
Bedankt voor de tip! Ga ik even googlen waar ik die kan halen.
Wat betreft de losse hechting, we hoeven niet terug tenzij de wond open gaat staan egc.
KimD schreef:Wond ziet er inderdaad keurig uit, mocht je vermoeden dat het was irritatie is kun je er altijd een grote hechtpleister overheen plakken voor je het MPS aantrekt. Als je een ini mini beetje olie op het plakgedeelte doet plakt het wel nog maar laat de pleister stukken makkelijker en zonder wondjes los! Dan voorkom je de irritatie.
KimD schreef:Amandavd schreef:Misschien hebben we die nog wel. En dan 's morgens gewoon erafhalen zodat het lekker kan luchten?
Ja! Maar als je het doet zou ik dat alleen doen als ze 's nachts het MPS aanheeft. Puur als bescherming tegen de irritatie.
cursebreaker schreef:Hoeveelste dag na de ingreep is het nu? Want het is op zich niet vreemd dat de hechting los kan gaan laten bv. Hoeft niet altijd manueel eruit gehaald te worden, soms gaat het zelf ook al grotendeels los.
Ik vind de wond echt heel netjes uitzien en je ziet echt het verschil qua heling ervan met eerdere dagen terug bv. Goed dichtgegroeid al!
Overigens. Temp is wel goed omhoog gegaan zie ik en icm snotneus zou ik dat wel even voorleggen aan je DA, dat ze ervan op de hoogte zijn. Ze heeft bijna een graad erbij met de laatste keer dat je getempt had, en het kan natuurlijk wat schommelen (afhankelijk ook van op welke tijden je elke keer tempt; dat zou ik dus wel op dezelfde tijden doen bv. als je dat nog niet deed), maar dit verschil vind ik best wel groot.
kiwiwitje schreef:Om een duidelijk temperatuurbeeld te krijgen zou ik sowieso beginnen om op vaste tijdstippen te meten. mijn honden schommelen op de dag met de temperatuur.En daar kan zeker 1 graad verschil in zitten. oh en 38/39 halen die van mij alleen als ze ziek zijn. hier zitten ze tussen de 36,8 en 37,9
Amandavd schreef:kiwiwitje schreef:Om een duidelijk temperatuurbeeld te krijgen zou ik sowieso beginnen om op vaste tijdstippen te meten. mijn honden schommelen op de dag met de temperatuur.En daar kan zeker 1 graad verschil in zitten. oh en 38/39 halen die van mij alleen als ze ziek zijn. hier zitten ze tussen de 36,8 en 37,9
Ik zal morgen weer om deze tijd de temperatuur meten.
Zal ik toch even bellen om te overleggen? Ik twijfel zelf want ze lijkt wel fit te zijn, eet, drinkt, kauwt haar botje