Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nabster schreef:Lieve meelevers: Cappuchino is gevonden!
Mijn man hoorde iets ritselen in de hoek van de kamer, achter het dressoir. Ik kijken, zit meneer in een Chinese vaas die ik van mijn omaatje heb geërfd. De vaas stond niet eens tegen de muur, dus hoe hij erin gekomen is...
Hij zat in zijn eigen poep en pies, stinkt als een bunzing, maar lijkt oké.
Hij is de eerste tien minuten eerst bezig geweest met eten in zijn wangzakken proppen en drinken, arm dier.
Hij is nu zijn huisje aan het inrichten en ik denk dat we hem de eerste week niet weer zien. Wie weet hoe lang hij al in die vaas zat.
Dank voor de leuke verhalen en goede adviezen!
Veraaaaah schreef:Fijn dat je hamster weer terecht is! Dit had zijn dood geworden (tenminste neem aan dat hij er niet zelfstandig uit kon).
Arm beestje heeft een trauma voor zijn leven![]()
Wij zijn onze hamster ook eens kwijt geweest, die vonden we toen onze kat volop aan het spelen was met de hamster... hij had zich opgerold tot balletje en daar petste ze steeds tegen aan, arm ding.
safina schreef:Ik vroeg me opeens af: is er wel eens iemand geweest die de hamster nooit meer heeft teruggevonden?
Sunshinedaan schreef:Ik moet zo lachen hier![]()
Ik heb het niet getroffen met mijn hamster denk ik.
Die had ik van iemand gekregen, met kooi en al.
Kwam er al gauw achter waarom die weg moest....
Zodra het deurtje openging, vloog ie je aan en hing dus in je vinger![]()
Als hij mijn vingers miste (op gegeven moment reageerde ik sneller), hoorde ik zijn kaken op elkaar klappen.
Dit schatje heeft toch nog 3 jaar geleefd bij mij. Weet niet hoe oud hij was, toen ik hem kreeg.
DiantaM schreef:Gelukkig nog niet.
Maar het leukste van hamsters houden is dat hamsterscaping. Zo tof die jungles in de woonkamer