Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Ik geloof dat we nog 1 les hebben.
Aangezien deze trainer niet werkt ga ik daar verder geen moeite meer in steken.
Heb nu een andere gemaild.
Nu vraag ik me af he, je hebt een probleempaard. Deze breng je een x aantal maand naar een ttainingstal en je krijgt een (hopelijk) afgericht paard terug.
Bestaat dit niet voor honden ofzo
ClaudiaHS schreef:Ik geloof dat we nog 1 les hebben.
Nu vraag ik me af he, je hebt een probleempaard. Deze breng je een x aantal maand naar een ttainingstal en je krijgt een (hopelijk) afgericht paard terug.
Maartje1990 schreef:ClaudiaHS schreef:Ik geloof dat we nog 1 les hebben.
Het is geen kapotte machine een paard dat na goede africhting fout gereden wordt krijg je niet goed aan t lopen. Idem voor je hond.
ClaudiaHS schreef:Ik vind je bericht een beetje vaag.
Het gaat er toch om dat ze leert dat andere honden oké zijn.
En ja van daaruit moeten we verder trainen.
Ik heb mijn paard toch ook door een trainingsstal laten inrijden en na 2 maanden ben ik verder gaan trainen.
Maargoed.
Ik hoop dat ik snel reactie op mijn mail.
ClaudiaHS schreef:Ik heb de videolessen gezien op haar site maar ik wil begeleiding aan huis.
Heb de afgelopen maanden 100den filmpjes gekeken en allemaal komen ze op hetzelfde neer en voor nu werkt dit niet bij onze hond.
Ineke2 schreef:Haha Wow zelfs een paard in training is dat per maand ipv per week
ClaudiaHS schreef:Nu vraag ik me af he, je hebt een probleempaard. Deze breng je een x aantal maand naar een ttainingstal en je krijgt een (hopelijk) afgericht paard terug.