mvdende schreef:dierenfan schreef:
Ja die hebben wij ook keer gehad. Zegt ze pffff leuk eigenaren die hun honden niet normaal opvoeden en ik zit daar als uitlaat service mee....
Snap dat niet hoor. Laat dat soort honden apart uit als bedrijf. Doe ik ook op mijn werk (pension /dagopvang) waarom risico opzoeken als het vermeden kan worden. Gaat er toch juist om dat de hond lol heeft.
Oh achterin is nog niet te lopen hoor. De honden stonken de rest van de dag het huis uit bahhh zo'n gore sloot lucht. Voor ons was dit de eerste keer dit jaar weer. De husky is al weer 9 jaar dus weinig momenten meer dat we het niet op kunnen vangen met lange wandelingen aan 10 meter lijn. Nu had ze het voorjaar in haar kop haha. Wij lopen normaal diep in de polders.
Het meest vervelende aan die HUS vind ik wel dat ze het losloopveld een soort van claimd, zo van, pas je op als je met je hond er ook bij wilt? Ipv, oh, ik pak de moeilijkere honden even eruit, dan kan je erin.
Ze komt helemaal vanuit Bergen op zoom, dus waarom zoekt ze niet dáár een plekje om te gaan "wandelen"
En de honden die ze bij zich heeft zijn ook totaal onopgevoed naar mensen. Ik vind het echt niet tof dat haar modderbalen de hele tijd tegen me op springen! Van mijn eigen hond kan ik het wel hebben, maar als je steeds besprongen wordt is dat echt niet tof.
Witte bestelauto? Die liep volgens mij altijd op de open vlakte in b op z maar volgens mij sinds die route in het bos is open vlakte geen losloopgebied meer maarrr kan het fout hebben.
Voor b op z is Hoogerheide dichtsbij qua omheind losloopgebied dus snap dat je niet luisterende honden dan naar daar mee neemt.
Zou alleen al om de ervaringen die ik met zulke service heb altijd kiezen voor dagopvang. Ideaal zoals bij ons. Meerdere weides, toezicht met diploma's en mogelijkheden om aangelijnd uit te laten, alleen spelen, spelen met ons, spelen met 1 maatje of groepsgewijs. Lekker veilig binnen 2 meter hoog hek zonder kans op onverwachte binnendringers. Helaas de husky zodanig getraumatiseerd dat ze zich niet fijn voelt op mijn werk zodat ze regelmatig daar zich uit zou kunnen leven.