Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
collendoorn schreef:Nou kleine update:
Vanmorgen konden we weer heen en na wat onderzoek zag ze wederom niks. Maar wilde haar houden om smiddags een echo te kunnen maken om wat dingen uit te sluiten.
Maar ik werd gebeld vanmiddag dat Jillz zich absoluut niet liet behandelendus onverrichte zaken kon ik haar weer ophalen (IPV daar houden) om morgen voor een uitgebreide echo bij de echoscopiste te laten maken onder complete sedatie. Dus hopen dat we morgen eindelijk meer te weten komen.
Yipee schreef:collendoorn schreef:Nou kleine update:
Vanmorgen konden we weer heen en na wat onderzoek zag ze wederom niks. Maar wilde haar houden om smiddags een echo te kunnen maken om wat dingen uit te sluiten.
Maar ik werd gebeld vanmiddag dat Jillz zich absoluut niet liet behandelendus onverrichte zaken kon ik haar weer ophalen (IPV daar houden) om morgen voor een uitgebreide echo bij de echoscopiste te laten maken onder complete sedatie. Dus hopen dat we morgen eindelijk meer te weten komen.
Boef! Als katlief toch slaapt zou ik ook gelijk bloedafnemen, urine afnemen en Rx maken als uit echo niet gelijk iets komt. En al het andere wat ze nodig achten.Ben benieuwd.
Yipee schreef:Urine ook microscopisch bekeken en dus al in huis deels onderzocht? Of gaan ze alleen kweken? Rx gemaakt van rug/bekken? Al zou je dan wel verwachten dat pijnstilling helpt als problemen vanuit de rug komt. Afwachten maar.
Hevonen schreef:Als ik zelf geen goed gevoel heb bij een diagnose, ga ik naar een andere kliniek/dierenarts. Dat heeft altijd veel duidelijkheid opgeleverd.
xChantal94 schreef:Is er gekeken wat voor gruis het is en is ook een behandeling voor ingezet? Pijn relatie met de bak komt vaker voor, en dit kan best wat pijn geven met plassen.
xChantal94 schreef:Maar een kweek is voor bacteriën ed lijkt me. Gruis kweek je niet maar bekijk je direct onder de microscoop, vandaar. Tenzij de dierenarts de urine heeft opgestuurd en alles in een lab laat onderzoeken.
Lukasje schreef:Oke, langs de ene kant natuurlijk goed nieuws, langs de andere kant had je mss een makkelijk op te lossen kwaaltje als boosdoener gezien ?
Een negatieve associatie omkeren is ook niet simpel.
Hannanas schreef:Maar dan is de gruis toch de boosdoener? Gruis hoort niet in de blaas.