In Lelystad zit natuurlijk een prima hondengedragscentrum Ik ben ook geen voorstander van een bench. Hooguit als time out, maar ik heb het zelf nooit gebruikt. Mijn honden slapen heerlijk in de slaapkamer, ik zou niets anders willen.
Ik heb sinds 5 maanden een pup, samen met mijn partner. Ook jaren over na gedacht en partner is heel veel thuis. Alleen laatst kreeg hij een super kans om voor zijn carriere twee maanden naar het buitenland te gaan. Betekend voor mij dat ik heel anders moet gaan plannen. Ik begin pas na 11 uur met werken, laat hem smiddags nogmaals uit en ben meestal tussen 4 en 5 weer thuis. Hij ligt lekker te chillen in zn ren binnen als ik weg ben. We hebben een camera om hem een beetje in de gaten te houden. Ook als ik smiddags in de file sta ivm paasweekend enzo slaapt ie lekker door en daarna samen grote wandeling maken.
Wij hebben het wel opgebouwd na een paar weken non stop bij hem zijn. Hij ging eerst mee boodschappen doen enzo haha.
Overigens hebbeb wij ooit een herplaatser in huis gehad op proef en daar hadden we hetzelfde gevoel bij als jij. Maar dat kwam omdat het niet klikte. En door het gebrek aan een klik met de hond, heb je er dan minder voor over ofzo. Heel raar. Ben dol op dieren maar met die hond hadden we niks en viel ons heel zwaar.