Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik begrijp je "deze niet dan ook geen andere" houding niet zo. Verstandige keuze hoor, daar niet van, maar wat is er mis met op je dooie gemakje verder kijken of je iets leuks ziet, of misschien een herplaatser?
Elke dag worden er katten te koop aangeboden. Elke dag staan er herplaatsers op. Wat is een dag, een week of een maand nou?
Ik volg verder je gedachtengang niet helemaal omtrent het ras. Eerst wilde je "een raskat". Toen moest het per se een Brit zijn. Snap ik, leuke beestjes. Maar toen moest het juist dit kitten zijn en als er wat mis mee is is het verstandig om te laten passeren. Maar dat deze het niet is betekent toch niet dat een ander niet tot de mogelijkheden behoort?
Citaat:Ja, aangezien ik dus nu zulke hoge kosten aan mijn paard heb blijf ik liever rond de 600 hangen en wil ik niet uitbreiden naar 800.
sanso schreef:Ach, wie weet zie je per toeval over een aantal weken of maanden hét katje voorbij komen voor een goede prijs. Wie weet.
Lukasje schreef:De teleurstelling over je paard en dan nu het kitten begrijp ik wel hoor. Je had je er mss ook een beetje aan “vast geklampt”. Laat het even bezinken en mss over een paar weken dat je een htk kitten uit een asiel even leuk vindt. Of een ietsie oudere BK herplaatser.